Inlägg från: Anonym (Kk man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kk man)

Kk..

Hej där! Känner igen fenomenet och reagerar på att han vill att ni håller er samvaro hemlig. Har själv en fast relation och en kk. Jag är man och har erfarenhet av flera kk relationer där jag alltid strävar efter att det skall tillåtas känslor just för att skapa inte bara en rolig och sexuellt samvaro, utan att det skall etableras en fin intimitet utan att vi känner djup kärlek för varandra. Jag anser också att sexet blir bättre då. Men du! Vart är du i allt detta? Känns det fel att ni blir mer intima, gör saker utanför det rent sexuella? Är knullandet tillräckligt och du känner att det är där ni borde stoppa, och du går hem till ditt?

• Anonym (Kk man)
    Anonym (J) skrev 2024-12-01 14:38:48 följande:
    Hej
     Det är ok för mig med att vi gör fler saker och jag vet ju också anledningen till att vi ska hålla det hemligt.. Men är väl egentligen en relation jag söker men det vill jag ändå inte ha med han?
    Brukar råda alla kvinnor jag känner och män med för den delen, som funderar över sina tankar kring olika former av relationer, att inte tänka för mycket och njuta i stunden. Sök gärna den där rätta där alla boxar klickar för ett djupare engagemang men värdera tiden, sexet med dina mer ytliga vänner. Ta för dig, stilla dina lustar och ta tillfället i akt att testa nytt, lära och utveckla din kåthet och sexuella preferenser. Det har både du och en ev fast partner med djupare kärlek all nytta av i en eventuell framtid ;)
Svar på tråden Kk..