Inga bilder
Min pojkvän tar inte bilder med mig. Är det konstigt? Vi har varit ihop i 2 månader.
Min pojkvän tar inte bilder med mig. Är det konstigt? Vi har varit ihop i 2 månader.
Varför skulle det vara konstigt menar du och vad ska han med fotona till?
Varför skulle det vara konstigt menar du och vad ska han med fotona till?
Jag har varit tillsammans med min fru i 16år och jag gillar inte att vara med på bilder och har aldrig gjort. Så det är inte så konstigt. Har du frågar eller pratat med honom om detta? Varför är detta viktigt för dig?
Inte ett dugg konstigt. Ingen av de män jag har varit med (jag är 40+ nu) har tagit bilder av oss. Upplever att det till 99,9 % är tjejer som vill ha bilder ihop.
Inte ett dugg konstigt. Ingen av de män jag har varit med (jag är 40+ nu) har tagit bilder av oss. Upplever att det till 99,9 % är tjejer som vill ha bilder ihop.
De flesta män tar inte bilder på sin fru eller på nära anhöriga, utom kanske vid speciella tillfällen. Det är inte konstigt alls.
Om han däremot tar en massa bilder på allt annat utom dig är det konstigt.
Vi har varit ihop i snart femton år och jag tror att vi har tagit en eller två bilder på oss tillsammans. Jag vet inte om det är konstigt men det är sådana vi är.
Snart 16 år tillsammans och min man har endast ett fåtal bilder på mig. Nuförtiden lite fler men det är för att vår son gillar att låna hans mobil och ta bilder, haha.
När jag var yngre och mer osäker så tyckte jag det var ledsamt då jag la värderingen i att om han inte tog bilder på mig så var det av en anledning och den anledningen var att han antingen ansåg mig ful eller att han inte älskade mig. Väldigt udda och befängt resonemang men är man osäker med en dålig självkänsla så hittar man fel i allt för att man helt enkelt har en dålig självkänsla.
Men ja, han är helt enkelt inte en mobilperson. Jag har över 100GB på molnen med bara bilder/videos och har även ännu mer på en extern hårddisk (från innan molntiden). Jag gillar att fotografera och att dokumentera mitt liv i bilder. Han gör det inte och det är inte mer med det. Alla är vi olika och jag vet att han älskar mig trots att han inte tar bilder på mig.