Inlägg från: Anonym (Kolrabbi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kolrabbi)

Hur be ny partner raka sig?

Jag hade uppskattat att du tagit upp det direkt att det är en dealbreaker för dig (helst innan vi ses o hamnar i säng) för jag är vuxen och vill inte ändra på hur jag ser ut där nere för någon. Det handlar inte om att inte vara villig att möta någon man gillar sexuellt, utan att det är obekvämt och kliar och gör att det blir lätt att få svamp. Det finns även andra medicinska anledningar till varför man inte helrakar sig, men det verkar få män förstå.

hur du säger det gör inte så stor skillnad, vill hon inte raka sig så kommer hon dumpa dig, för det du säger är att hon är äcklig fast hon är sig själv och naturlig.

• Anonym (Kolrabbi)

Tröttsamt med män som fokuserar på smådetaljer med en ny partner. Det är redan så svårt och träffa någon man gillar som gillar en tillbaka, och sen ska allt falla på en liten detalj som könshår. 
    När jag hittar någon jag verkligen gillar så skulle jag aldrig haka upp mig på småsaker som kroppsbehåring, storlek eller annat ytligt. Får man en ick av någon för något så litet så är intresset nog inte så stort från början.

Svar på tråden Hur be ny partner raka sig?