Inlägg från: Anonym (666) |Visa alla inlägg
  • Anonym (666)

Hur be ny partner raka sig?

Anonym (Men slipp då) skrev 2025-08-04 07:37:03 följande:
    Nää, jag hade gjort slut.

Orka se ut som ett porroffer för att män är störda jävlar som hjärntvättat sig själva.

Min älskare är en riktig karl och välutrustad därtill och inte fan ynkar han om rakning. Ansning med sax är fullt tillräckligt och han älskar att slicka.

Men kära nån, då hade du gjort slut alltså? Jamen då måste jag som man bli ännu mjukare och följsammare och ännu mer respektera din vilja och naturligtvis helt ignorera mitt eget önskemål eftersom du inte orkar bry dig om någon annan än dig själv.

Din rätt att se ut som ett ovårdat djur vid könet är det viktigaste i mitt liv.

ELLER

så skiter jag i vad du tycker, tvingar dig att raka dig på mitt kommando.

Hmm, vilket svårt val...

• Anonym (666)
    Anonym (Frida) skrev 2025-08-04 18:57:58 följande:

Jag gillar inte att vara renrakad men jag gjorde en Brazilian som överraskning åt min man efter att han sa att han hade en fantasi om att se mig utan könshår. Och egentligen föredrar han faktiskt lite hår, men han tyckte det kunde vara kul att variera lite. Först gillade jag inte vad han sa men när jag förstod att det bara handlade om en fantasi och inte en permanent förändring tänkte jag bara, ja varför inte. Han har ställt upp på mina fetisher tidigare så jag kan väl uppfylla hans fantasi, nu när han ville. Han tyckte det var kul för stunden men har aldrig föreslagit det igen och jag har ingen plan på att göra om det.

Hade han försökt kräva att jag skulle vara renrakad 24/7 hade jag slängt ut honom. Det är min kropp som jag bestämmer över och jag tycker det är finast när man behåller det hår man har av naturen. Självklart kan man ansa om det blir för mycket, det säger jag inget om. Jag skulle inte heller gilla om han var helt renrakad (jag tycker ärligt talat det är lite osexigt med helt släta kroppar...) men om han vill ta bort håret så lägger jag mig inte i det.

Hot, ultimatum och stöddigheter till en partner är extremt tråkigt enligt ovan markerat. Det leder dessutom att man får hot och ultimatum tillbaka av sin parter på ett eller annat sätt.

En förklaring till att det finns så lite kärlek och så mycket skilsmässor nuförtiden.

• Anonym (666)
    Anonym (Frida) skrev 2025-08-04 19:32:31 följande:
    Nu har jag faktiskt hört från kvinnliga vänner som haft killar som krävt att de ska vara rakade så att jag håller mig borta från den typen av män anser jag inte vara ett hot eller ultimatum. Det är lika bra att dessa män så tidigt som möjligt i såna fall är ärliga med att könshår är en deal-breaker för dem, då har man chans att antingen lämna eller ta bort håret, om man nu vill det.

Om jag varit i ett seriöst förhållande med någon som helt plötsligt började kräva att jag rakade mig, det om något är väl ett ultimatum, skulle jag inte acceptera det. Och då finns det inte mycket att göra annat än att lämna.
    Ja, det är bara en osexig inställning. Och även omogen, typ: om jag inte får som jag vill så sticker jag. 

Lita på att alla män kommer att leta efter kvinnor som är så här istället:
    Anonym (Eller inte) skrev 2025-08-04 16:05:59 följande:
    Jag skulle personligen mycket vilja att den jag är tillsammans med säger vad den gillar tidigt så att jag kan anpassa mig efter den så mycket som möjligt. Gillar den ansatt eller rakat och jag hade buske, så skulle jag med glädje snygga till det så att jag blev mer attraktiv i dennes ögon.

Svar på tråden Hur be ny partner raka sig?