Hur be ny partner raka sig?
Jag gillar inte att vara renrakad men jag gjorde en Brazilian som överraskning åt min man efter att han sa att han hade en fantasi om att se mig utan könshår. Och egentligen föredrar han faktiskt lite hår, men han tyckte det kunde vara kul att variera lite. Först gillade jag inte vad han sa men när jag förstod att det bara handlade om en fantasi och inte en permanent förändring tänkte jag bara, ja varför inte. Han har ställt upp på mina fetisher tidigare så jag kan väl uppfylla hans fantasi, nu när han ville. Han tyckte det var kul för stunden men har aldrig föreslagit det igen och jag har ingen plan på att göra om det.
Hade han försökt kräva att jag skulle vara renrakad 24/7 hade jag slängt ut honom. Det är min kropp som jag bestämmer över och jag tycker det är finast när man behåller det hår man har av naturen. Självklart kan man ansa om det blir för mycket, det säger jag inget om. Jag skulle inte heller gilla om han var helt renrakad (jag tycker ärligt talat det är lite osexigt med helt släta kroppar...) men om han vill ta bort håret så lägger jag mig inte i det.