Inlägg från: Anonym (Aas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aas)

Hur be ny partner raka sig?

Ge bort en rakhyvel eller trimmer som present, skriv "till busken" på paketet eller liknande.

• Anonym (Aas)

Hade min partner bett mig trimma ner håret hade jag gärna ställt upp på det. Sen är jag inte fjantig och överkänslig som måste ha en jättebuske av någon anledning. 

• Anonym (Aas)
    Anonym (Bengt-Arne) skrev 2025-08-03 16:18:31 följande:

Berätta helt enkelt hur mysigt du tycker det är att slicka en slät mus. Lena fina blygdläppar. Slippa hår i munnen. Och trevligt med en sparad landningsbana på venusberget.

Sen kan hon avgöra själv om hon vill raka eller ej.

Min fru ville inte raka sig men gillade att jag rakade henne. Nu, efter flera år med den rutinen, så bad jag henne raka sig själv, och hon gjorde det!

Förstår du inte? Enligt andra i tråden är du barnslig och dålig för att ha preferenser. Det är tydligen väldigt förbjudet.
  • Anonym (Aas)

Ska vi konstatera att något av det värsta en man kan göra mot en kvinna är att fråga om hon kan tänka sig raka sig eller trimma busken?

Lite oväntat ändå.

• Anonym (Aas)
    Anonym (Men slipp då) skrev 2025-08-04 19:02:33 följande:
    Fråga kan han väl göra men ingen är skyldig att raka av sig nånting för att en annan vill det.

Jag kanske tycker att män borde raka minst rygg, armhålor och kön i så fall eftersom jag då inte valde en björn.

Men nää, då blir ni så jävla griniga... CoolCool
    Nog olika, jag rakar alla tre, utan att min sambo ens bett om det. Hon trimmar sitt pubis, men rakar inte helt, det är helt okej för mig. Men hade jag velat se något annat hade jag kunnat fråga henne utan att hon blev jättekränkt.
  • Anonym (Aas)
    Anonym (Kolrabbi) skrev 2025-08-04 19:20:11 följande:

Jag hade uppskattat att du tagit upp det direkt att det är en dealbreaker för dig (helst innan vi ses o hamnar i säng) för jag är vuxen och vill inte ändra på hur jag ser ut där nere för någon. Det handlar inte om att inte vara villig att möta någon man gillar sexuellt, utan att det är obekvämt och kliar och gör att det blir lätt att få svamp. Det finns även andra medicinska anledningar till varför man inte helrakar sig, men det verkar få män förstå.

hur du säger det gör inte så stor skillnad, vill hon inte raka sig så kommer hon dumpa dig, för det du säger är att hon är äcklig fast hon är sig själv och naturlig.

Tror nog få män hade velat vara med någon som var så osäker på sig själv och överkänslig. Nu menar jag män som frågar om det, inte som kräver.
Svar på tråden Hur be ny partner raka sig?