• Anonym (Tiny)

Gift ex. Menar han allvar?

Min expojkvän, och jag kom aldrig riktigt över honom. Det har gått 7 år sedan dess.

Han träffade och gifte sig med en annan tjej. Men nu har han börjat höra av sig via sms och han skriver saker som att han gjorde världens miss när han lämnade mig för henne och att han saknar mig och han borde gift sig med mig. Mycket om krav o förväntningar från hans föräldrar och att han aldrig störde sig på mitt handikapp eller att jag är så mycket yngre än honom det var hans föräldrar... och att han borde vågat satsa på mig oavsett. Att han älskar mig och jag är perfekt precis som jag är. 

Jag har inte vågat ses för jag vet att jag inte hade kunnat hålla mig. Kan han vara seriös eller vill han bara kn...?

• Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?
  • Anonym (Separerad)
    Anonym (Tiny) skrev 2024-12-03 15:15:53 följande:
    Jag var 18 han 32 när vi träffades först så 14 års skillnad,  men hans fru är bara 3 år äldre än mig.
    Anonym (Patricia) skrev 2024-12-03 15:12:00 följande:
    Även om du vill ligga med honom betyder inte det att han tänker lämna sin fru. 
    Det har han klart och tydligt faktiskt sagt i den informationen du har fått. Han har förväntningar på sig och dom går före dig. 
    :( Du har nog rätt. Tyvärr :(
    32 år och kunde in6säga ifrån till sina föräldrar om att det var dig han ville ha???? Låter som usla bortförklaringar där han inte tar något som helst ansvar för sina egna val i livet. 

Vad ser dessutom en 32-åring i en 18-åring?
  • Tecum
    Anonym (Tiny) skrev 2024-12-03 14:56:10 följande:
    Jag vill tro på hans bullshit och jag vill ligga med honom:(  Jag tänker på honom varje dag och tänker på honom när jag onanerar :( 
    Om du är singel kan du väl ligga med honom om du vill, men räkna inte med att det blir något mer.

Och OM han tänker lämna frun lär han inte göra det förrän han har dig på kroken rejält...
  • Anonym (Reality check)

Han är inte ett dugg seriös!!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (H)

Låter inte seriöst, mer som om han går igenom sin telefonbok och försöker få napp. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)

Han vet att du vill ha han o han är trött på sin fru så antagligen försöker han manipulera dig att komma o ge han det frun inte ger han

• Anonym (Engagera inte ditt hjärta)

Han får inte nog med sex hemma för hon har tröttnat på att få skavsår, så då vill han lösa det med dig.

Du kan säkert få sex av honom men vänta dig inget mer bara för det gör nog mest ont.

• Anonym (Prat)

Är det du som är kortväxt och han skämdes för att vara ihop??

• Anonym (Tiny)
    Anonym (Separerad) skrev 2024-12-03 15:19:24 följande:
    32 år och kunde in6säga ifrån till sina föräldrar om att det var dig han ville ha???? Låter som usla bortförklaringar där han inte tar något som helst ansvar för sina egna val i livet. 

Vad ser dessutom en 32-åring i en 18-åring?
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 18:31:15 följande:

Är det du som är kortväxt och han skämdes för att vara ihop??

Ja.

Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?