• Anonym (Pulsaisnö)

Han kommer i mig ibland

Vi har bestämt att han inte får. Jag tar inga piller ännu. Jag är 16 han 18. Han säger det är för skönt ibland... vi har sex jättemycket men det händer bara ibland. Är det så svårt för killar? Han säger jag är så snygg och sånt att det är svårt för han.

• Svar på tråden Han kommer i mig ibland
  • Raggartjejen

Han kan väl använda kondom om du inte har ngt skydd?🤔
    Att det är som att "äta kola med papper på" har inget med saken att göra,  du är bara 16 år.

• Anonym (?)

Det brukar finnas gratis hos skolsköterskan eller på ungdomsmottagningen

• Anonym (Pulsaisnö)

Jag har sagt det men han vill inte. Han säger också att han verkligen försöker dra ut men det märker jag ju att han inte gör ibland. Därför jag undrar om det verkligen är så svårt.

• Anonym (?)
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:21:56 följande:

Jag har sagt det men han vill inte. Han säger också att han verkligen försöker dra ut men det märker jag ju att han inte gör ibland. Därför jag undrar om det verkligen är så svårt.

Du kan bli gravid även vid avbrytet samlag. Säg att du bara tänker ha samlag om han använder kondom.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:21:56 följande:

Har du lust att bli tonårsmorsa eller behöva gå igenom en abort? Respektera din kropp! Kräv skydd!
  • Anonym (Pulsaisnö)

Men han borde ju bara kunna dra ut? Han gör oftast det. Alla säger kondomer känns dåligt. Det är lite konstigt kanske men ibland frågar han också om han får komma inne i? Fastän att han vet att han inte får. Såklart säger jag nej men ibland lyssnar han inte då. Är nåns kille också så här inne? Känns som att han verkligen gillar det på nåt sätt och jag vill ju han ska ha det skönt.

• Anonym (Erfaren man)
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:48:12 följande:

Men han borde ju bara kunna dra ut? Han gör oftast det. Alla säger kondomer känns dåligt. Det är lite konstigt kanske men ibland frågar han också om han får komma inne i? Fastän att han vet att han inte får. Såklart säger jag nej men ibland lyssnar han inte då. Är nåns kille också så här inne? Känns som att han verkligen gillar det på nåt sätt och jag vill ju han ska ha det skönt.

Vem vill bli gravid vid 16 och tonårsmamma?? Vem vill bli pappa vid 18 med en 16-åring. Finns några alternativ.

1. Alltid kondom
    2. Sluta ha sex
    3. Dumpa killen som tydligt visar vilken respekt han har för dig, din kropp och ålder plus att det du säger bara är luft i hans öron. Dessutom är avbrutet samlag inget preventivmedel. Ta upp detta problem med dina föräldrar också för myndig är något du inte är och ditt resonemang visar varför man inte blir myndig innan 18. Egentligen är 18 alldeles för tidigt också vilket framförallt märks på oss män när vi är i den åldern. 20 eller 21 tänker jag själv borde vara myndighetsålder.
  • Anonym (FF)
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:48:12 följande:

Men sluta att ha sex med honom ff! Vad är problemet?
Svar på tråden Han kommer i mig ibland