• Anonym (Pulsaisnö)

Han kommer i mig ibland

Vi har bestämt att han inte får. Jag tar inga piller ännu. Jag är 16 han 18. Han säger det är för skönt ibland... vi har sex jättemycket men det händer bara ibland. Är det så svårt för killar? Han säger jag är så snygg och sånt att det är svårt för han.

• Svar på tråden Han kommer i mig ibland
  • Anonym (Råd)
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-06 19:26:38 följande:
    Du behöver inte dumpa honom, ni är unga, antagligen kära och uppenbarligen kåta, inget konstigt alls. Däremot behöver ni skydda er. På min tid var det vanligast med p piller. Gå till ungdomsmottagningen om ni inte vill använda kondom men då bör man vara överens om hålla sig till varandra.

ni andra vad lr det med er??? Förlorade ni oskunden när ni var 30 eller??? Har ni glömt hur det är att vara ung??? Så bittra verkar ni va?.
    Bittra? Snarare måna om en medmänniska, eftersom erfarenhet kommer med ålder och jag tror att dom flesta här har varit med om en del? Själv fick jag följas upp för livmoderhalscancer i ca 7 år, i relativt ung ålder. Det är viktigt att skydda sig. Vaccinera sig och ha könssjukdomar på allvar. Lika så om du inte vill bli gravid i ung ålder och känner dig redo att bli förälder. Sedan ska man såklart få vara kär, ung och lycklig. Men man måste också vara rädd om sig själv och om varandra.Det är också kärlek.
  • Anonym (Asdfg)
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-06 19:26:38 följande:
    Du behöver inte dumpa honom, ni är unga, antagligen kära och uppenbarligen kåta, inget konstigt alls. Däremot behöver ni skydda er. På min tid var det vanligast med p piller. Gå till ungdomsmottagningen om ni inte vill använda kondom men då bör man vara överens om hålla sig till varandra.

ni andra vad lr det med er??? Förlorade ni oskunden när ni var 30 eller??? Har ni glömt hur det är att vara ung??? Så bittra verkar ni va?.
    Du får gärna precisera de sista raderna. Vad är bittert? Att önska att ts med kille börjar skydda sig från graviditet?
  • Hjelm

Är man inte mogen nog att skydda sig är man inte mogen nog att ha sex.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Asdfg) skrev 2024-12-09 07:24:20 följande:
    Du får gärna precisera de sista raderna. Vad är bittert? Att önska att ts med kille börjar skydda sig från graviditet?

Jag vänder mig mot dem som säger att ta inte är respekterad av sin kille, att de är för unga för sex osv. 

Jag skriver klart och tydligt att de bör skydda sig och det vanligaste om man är ett förhållande är väl att skaffa sig preventivmedel. I min värld är kondom mest för lösa förbindelser. Vänder mig enbart mot att man försöker trycka till unga människor som precis börjat med sex. Det de gör är liksom inget konstigt och jag uppmanar också till skydd har absolut inte sagt annat.

• OlleSQ

Avbrutet samlag är fullständigt uselt som preventivmetod. Speciellt vid en så ung ålder när man är extremt fertil från båda parter.

Kondom kan du få hos skolsyster. Passar det inte din kille så får han vara utan sex. Det är inte svårare än så.

Ja, det är jävligt mycket skönare utan men det spelar ingen roll.

• Anonym (Pulsaisnö)

Jag har verkligen sagt åt honom ordentligt nu att jag verkligen inte vill och jag frågade varför han gör det ibland och han svarade att han verkligen går igång på att just göra det inuti. Är det ens normalt? Han sa att det inte bara va skönare utan han blev jätte kåt på att tänka på att göra det. 

• Anonym (Vilja)
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-06 16:51:46 följande:

Jag läser alla kommentarer. Jag är tyst för jag inte vet vad jag ska svara.

Jag vill inte dumpa honom. Han är jätte snäll mot mig annars. Dom gångerna han kommit i mig så ångrar han sig efter.

Kära TS,
    Du är säkert ung och snygg. Ingen ursäkt dock för att komma i dej. Du är inte schysst mot dej själv. Du låter han leka med dej. Men du är ingen leksak. Lär dej leka på lika villkor. Jag blev gravid, ung, snygg och utnyttjad. Nej, ingen våldtäkt. Men, killar förstår inte hur lätt en ung tjej blir gravid. Tyvärr att ingen förstår det. Vi HADE skydd. Jag blev gravid ändå. Jag gjorde abort. Sen ville jag aldrig se han mer. DET löftet höll jag. Var rädd om dej.
  • Agda90
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:48:12 följande:

Men han borde ju bara kunna dra ut? Han gör oftast det. Alla säger kondomer känns dåligt. Det är lite konstigt kanske men ibland frågar han också om han får komma inne i? Fastän att han vet att han inte får. Såklart säger jag nej men ibland lyssnar han inte då. Är nåns kille också så här inne? Känns som att han verkligen gillar det på nåt sätt och jag vill ju han ska ha det skönt.

Så att han ska ha det skönt är viktigare än att förhindra en graviditet?
    Kära barn, du är inte mogen än att ha sex. 

Din pojkvän är en egoistisk skit som bara ser till sin njutning och skiter i risken att du kan bli gravid. 

Var rädd om dig!
  • Agda90
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-06 16:51:46 följande:

Jag läser alla kommentarer. Jag är tyst för jag inte vet vad jag ska svara.

Jag vill inte dumpa honom. Han är jätte snäll mot mig annars. Dom gångerna han kommit i mig så ångrar han sig efter.

Det är klart att han är snäll. Han får ju sex.

Du måste tänka på dig själv!
    Har du någon vuxen som du kan prata med? Eller ta kontakt med ungdomsmottagningen? Eller skolsköterskan? Din mamma? 

Fortsätter nu så här så kommer han att göra dig gravid. Vill du verkligen ta den risken? 
  • Agda90
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-10 18:38:29 följande:

Jag har verkligen sagt åt honom ordentligt nu att jag verkligen inte vill och jag frågade varför han gör det ibland och han svarade att han verkligen går igång på att just göra det inuti. Är det ens normalt? Han sa att det inte bara va skönare utan han blev jätte kåt på att tänka på att göra det. 

Ja, det är normalt att vilja komma i sin partner. Rent biologiskt har det med fortplantningen att göra. Men bara för att man blir kåt av något betyder det inte att det är okej att göra. 

Jag har en dotter som är i ungefär din ålder. Vi pratar en hel del om preventivmedel, samtycke, kommunikation och ömsesidig respekt när det kommer till sex. Vågar man inte prata preventivmedel med sin partner och inte ser till att skydda sig ordentligt så är man inte mogen för att ha sex. 

Avbrutet samlag är en farlig lek. 
Svar på tråden Han kommer i mig ibland