• Anonym (X)

Otrohet

Jag och min tjej (L) har varit tillsammans snart i 4 år. När vi träffades hade L redan pojkvän så vi blev vänner men sen blev det till mer. Vi har inte ett satt datum där vi blev tillsammans för de bara hände. L berättade för mig att hon inte gjorde slut med sin pojkvän innan hon började dejta mig och jag känner mig äcklad. Hon säger att hon älskar mig och att hon inte gjorde slut med honom direkt för hon haft problem med sina tidigare ex våld osv..

Ska jag förlåta henne? Kan jag lita på henne?

De va i början av vårt förhållande och jag misstänkte det då men ville inte veta. Men nu kan jag inte sluta tänka på det när hon har sagt de till mig. Vet inte när hon gjorde det eller om hon ens gjort slut. Det ända jag vet är att hon inte gömmer sin mobil längre och har inte gjort på ett bra tag
  • Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (X)

Förstår förvirringen. När jag började känna henne var hon likadan med luren trodde de va sån hon var bara. Vet många som inte gillar att folk snokar i ens lur och de förstod jag är likadan själv. Trodde bara hon hade tillits problem och hon är den första tjejen som jag tyckte om så kan inte relatera med ex direkt.

När jag började  känna känslor för henne berättade jag för henne hur jag kände för henne och sa att vi inte kunde vara vänner. Hon blev ledsen och sa att hon skulle göra slut med sin kille trodde de va klart där. Sen blev de ju gradvis mer som ett förhållande och ja, nykär i guess. Pusslade inte ihop pusselbitarna. Gått så lång tid så tänkte inte på de små förändringarna förens nu när jag fått reda på det och tänker tillbaka. 

• Anonym (X)

Har haft friends with benefits innan och trodde detta skulle bli samma med henne. Där är också stora orsaken till varför jag inte frågade om pojkvännen och varför vi inte direkt har ett datum. Jag antog att hon gjorde slut för hon sa de. Nu är vi 4 år in och hon berättar detta för vi har planer på att bli sambos

Svar på tråden Otrohet