• Anonym (v)

Jag mår dåligt utav FL

Som i rubriken. Men här kommer kruxet: Jag är beroende. Jag vet inte hur jag ska sluta. 

Vill verkligen sluta, men vet inte hur, jag har varit här nästan dagligen sedan 2011. :( 

• Svar på tråden Jag mår dåligt utav FL
  • kalmarpiraten

Du kan väldigt lätt spärra familjelivs hemsida dvs du spärrar själva URLn alt IP-nummret i din dator så behöver du aldrig någonsin vara rädd för att du av misstag kommer på på sidan. Motsvarande "spärr" finns i alla datorer, browsers och smartphones, tablets mm.

Lycka Till  Hjärta

• Anonym (J)
    kalmarpiraten skrev 2024-12-05 06:59:43 följande:

Du kan väldigt lätt spärra familjelivs hemsida dvs du spärrar själva URLn alt IP-nummret i din dator så behöver du aldrig någonsin vara rädd för att du av misstag kommer på på sidan. Motsvarande "spärr" finns i alla datorer, browsers och smartphones, tablets mm.

Lycka Till  Hjärta

Den tar man ju såklart bort när man blir nyfiken igen 

Har samma problem 
  • Anonym (J)

Folk är ofta så negativa i trådarna så man blir ju inte direkt glad  

• Anonym (v)

Lycka Till  Hjärta

Tack.

Hur gör man det? 
  • Anonym (!!!)

Sluta vara på nätet! 
    Du kommer att vara beroende på en annan sida. 
    Vänligen
    Martins

• Anonym (v)

Lycka Till  Hjärta

Hur gör man? 
  • Anonym (X)

Jag har en app som heter stayfree. Där kan man ställa in ett visst antal minuter på olika webbsidor.

• Anonym (J)
    Anonym (X) skrev 2024-12-20 06:32:50 följande:

Jag har en app som heter stayfree. Där kan man ställa in ett visst antal minuter på olika webbsidor.

Går i mobilen med utan nån app men msn kringgår ju det direkt ändå 
  • Anonym (M)

Det som hjälpte för mig var att jag måste köpa dyr surf

• Anonym (v)
    Anonym (M) skrev 2024-12-21 10:27:24 följande:

Det som hjälpte för mig var att jag måste köpa dyr surf

Oki, nej det hjälper inte mig. 
  • Tukt

I stället för att ge upp, försök ta kontroll.

• Anonym (M)
    Anonym (v) skrev 2024-12-21 12:41:42 följande:
    Oki, nej det hjälper inte mig. 
    Har du provat?
Svar på tråden Jag mår dåligt utav FL