Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Frisör kräver pengar trots sjukt barn

Mrs Moneybags skrev 2024-12-05 16:14:11 följande:

Kollar nu på min hårsalongs hemsida och ser att hårförlängning med indiskt tempelhår (det finaste äkta håret) kostar 7700 kronor inklusive håret, så det bör vara guldtrådar du har köpt TS! Skrattande

Själv ryser jag vid tanken på att bära någon annans hår på mitt huvud, men där är vi alla olika. 

Har man ett högprofilerat jobb i rampljuset kan det vara en investering att se toppfixad ut hela tiden. Det finns de som lever på att se bra ut. Då ingår löshår och andra regelbundna behandlingar.
    Att "toppfixade" människor med löshår ser bra ut är ingen fakta utan din åsikt.

Kräks
  • Anonym (J)
    Mrs Moneybags skrev 2024-12-05 16:45:49 följande:
    Nej, det har du säkert rätt i.

Men om man är känd kan man vilja se fixad ut jämt, eftersom man rör sig på stan och folk är tyvärr snabba att döma om man ser det minsta nedgången ut. 

Nu har jag ju ingen aning om vad Ts har för jobb eller något annat. Men jag ville bara förklara att vissa människor har ett behov av att se stylade ut 24/7. 
    Du verkar blanda ihop kända människor med så kallade influencers och liknande.

Alla kända människor ( åtminstone de som är kända för att de har åstadkommit någonting ) ser inte " stylade och fixade " ut hela tiden.
Svar på tråden Frisör kräver pengar trots sjukt barn