Inlägg från: DidoAeneis |Visa alla inlägg
  • DidoAeneis

När plusset utmynnar i missfall/negativt test

Jag fick också tidigt missfall i januari, min första bekräftade äl efter en förlossning. Sedan blev jag gravid i april igen. Lyckan varade då något längre, till vecka 6+0, då jag började blöda. Missfall igen. Men jag ammade fortfarande, så jag hoppades att det berodde på det. När jag sen blev gravid i juli höll det, och nu är jag i vecka 26. Jobbig tid innan det gick, men man glömmer snabbt smärtan när det går vägen, och det gör det ju för de flesta så småningom.

• DidoAeneis
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-12-07 19:10:37 följande:

Tack för att du delar med dig <3. Det verkar ju ganska vanligt med missfall. Jag är också så rädd att det ska hända igen :/. Vi har bara fyra försök betalade från landstinget så det är nog mycket det som stressar. Vi får två inseminationer och två IVF. Jag är glad att du äntligen är i vecka 26 nu , grattis <3

Förstår att du känner press när det är begränsat med landstingsfinansierade försök. Men embryot fastnade redan första gången, se det som något positivt! Din kropp vill bli gravid, och när allt stämmer blir det en bebis. Jag tror säkert att det går vägen för er, inom de betalda försöken.
Svar på tråden När plusset utmynnar i missfall/negativt test