• Dal man

Min bästa kompis mamma

När jag va 23 år så låg jag med min f.d bästa kompis mamma hon va 53 år,till saken hör att jag hade en sambo och barn hemma,ångrar det idag,att jag va otrogen hände väl 4-5 ggr till att jag va med andra kvinnor/tjejer på den tiden ,har fortfarande dåligt samvete för det,idag 56 år gammal skulle jag aldrig nappa på såna frestelser,vi är fortfarande sambos idag,ni får gärna berätta om ni har några otrohets erfarenheter,el blivit utsatta för det.

• Svar på tråden Min bästa kompis mamma
  • Anonym (HJ)
    Dal man skrev 2024-12-09 00:09:23 följande:
    Min bästa kompis mamma

När jag va 23 år så låg jag med min f.d bästa kompis mamma hon va 53 år,till saken hör att jag hade en sambo och barn hemma,ångrar det idag,att jag va otrogen hände väl 4-5 ggr till att jag va med andra kvinnor/tjejer på den tiden ,har fortfarande dåligt samvete för det,idag 56 år gammal skulle jag aldrig nappa på såna frestelser,vi är fortfarande sambos idag,ni får gärna berätta om ni har några otrohets erfarenheter,el blivit utsatta för det.

Har varit otrogen mot min fru för typ 4 år den och har nästan hamnat i skilsmässan.
    det var dumt från min sidan eftersom jag hade inte behövt göra det eftersom hade bra sex med min fru både kvalitet och kvantitet 
  • Anonym (Kille)

Jag har vart det och sambo vet om det. Vart nära att bli lämnad men sist gång så ville jag verkligen ändra mig. Jag tog bort allt som jag hade som har kontakt med andra personer utöver mina vänner. Och jag vill inte ner i det träsket längre. Det är så in i helvete fel att gå till nån annan. Har idag inte haft kontakt eller funderingar ens att gå tillbaka till det liv igen. Sambon kan komma o misstänka mig o det är förståeligt. Men jag kan bevisa på plats på sekunden med att låta henne rota igenom min mobil för det finns inget där mer än normalt social liv med vänner

• Anonym (Mannen)

Jag var tyvärr notoriskt otrogen mot alla mina tidigare partners och hade till och med parallella relationer under långa perioder, vilket jag ångrar mycket än idag. Har dock inte ens funderat på det med min nuvarande sedan 20 år tillbaka.

Svar på tråden Min bästa kompis mamma