Inlägg från: Anonym (Bocken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bocken)

Avundsjuk på hans ex (retrospektiv svartsjuka)

Anonym (Tess) skrev 2024-12-10 10:52:42 följande:
    Avundsjuk på hans ex (retrospektiv svartsjuka)
    Jag är så vansinnigt avundsjuk på att min kille skaffade barn med en kvinna innan han träffade mig. Känner mig otillräcklig innan jag och han också kommer dit men eftersom vi är relativt nya kommer det ju inte ske på ett tag. Känner så här trots att han visar att han vill vara med mig. Han var den som gjorde slut med henne men ändå kan jag inte sluta tänka på att de älskade varandra i många år och gjorde det största man kan göra ihop. Han vet inte om att jag känner så här och det tänker jag inte berätta heller förstås.

Känns som att hon är den speciella för alltid för att de delade så många år ihop och skaffade barn. Tänker jag fel? Vad ska jag göra för att må bättre? Att göra slut är INTE ett alternativ. 
    Tyvärr blir det så när man träffas i en ålder där den andra har haft ett liv innan man träffades.

Är själv man, och kan säga att det blir ett speciellt förhållande till en kvinna man har barn med.

Trots att det gått snart 20 år sedan jag gjorde en kvinna gravid för första gången minns jag varenda detalj kring när barnet blev till. Hur vi körde missionären och tittade varandra i ögonen. Hur hon pratade lite lagom snuskigt. När det var dags att komma i henne frågade jag "vill du bli med barn" och hon upprepade saker som "gör mig gravid", "fyll mig", "kom i mig" och liknande under tiden det gick för mig. Minns att det kändes som att orgasmen aldrig skulle ta slut, har aldrig varit så kåt någonsin och kommer aldrig att kunna bli det igen.

Om jag senare under åren haft svårt att komma i en annan kvinna för tillfället, typ om jag är trött eller seg, så brukar jag tänka tillbaks på detta tillfälle och då brukar det lösa sig direkt.

Sorry, kanske inte det du vill höra men så är sanningen för mig och många andra män som har gjort kvinnor gravida.
  • Anonym (Bocken)
    Internetpirat skrev 2024-12-10 12:00:58 följande:
    Låter inte som att barnet var planerat utan råkade bli så? 
    Jo, det var planerat i högsta grad. Men det blev ändå en väldigt speciell grej.

Vi visste att hon hade ägglossning just då, och vi hade inte kunnat träffas på ett par dagar pga tjänsteresa så det var första gången på typ en vecka. 

Vi ville båda ha barn, men jag visste att hon ville ha det extra mycket. Därför blev det en "stor grej" av just den gången. Kombinationen av inget sex på en vecka och att vi visste att hon hade ägglossning och det därför var stor chans att det skulle bli ett barn av just det sprutet. 

Andra barnet jag fick blev inte samma sak. Då tömde jag i tjejen dagligen så jag vet inte vilken av gångerna som ledde till barnet. Fortfarande nice, men det var ändå en speciell känsla att veta att det var just spermierna i just den satsen som simmade upp i hennes äggledare.
Svar på tråden Avundsjuk på hans ex (retrospektiv svartsjuka)