Inlägg från: Anonym (Min man är kristen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min man är kristen)

Kristna Regler

Maken är kristen, han har en del saker han tycker är "dekadent". Jag gillar att han är pryd och väldigt vanilj och speciellt när han säger att "nej det kan vi inte göra det är dekadent" (sex utomhus tex) ...då funkar det tvärtom på mig att jag vill få honom att ändra sig och jag vinner alltid.

Anonym (Min man är kristen) skrev 2024-12-19 10:12:31 följande:

Maken är kristen, han har en del saker han tycker är "dekadent". Jag gillar att han är pryd och väldigt vanilj och speciellt när han säger att "nej det kan vi inte göra det är dekadent" (sex utomhus tex) ...då funkar det tvärtom på mig att jag vill få honom att ändra sig och jag vinner alltid.

Vet inte om det är hans kristna tro, men han tjatar inte om sex heller eller pushar inte på...eller så beror det på att vi har 2 ggr om dagen de flesta dagar och han vet att han får det ändå?
    Anonym (Väntar) skrev 2024-12-19 19:26:01 följande:
    Hur var er debut? Förförde du honom eller ? :) 
    Ja. 
    Anonym (-) skrev 2024-12-21 23:02:54 följande:
    Är det av religiösa skäl som en man vill vänta med sex så skulle jag det hela som fullt normalt. Bättre att låta sig styras av en högre övertygelse än av dingelidonget mellan låren, likt många andra män.
    Även kristna män kan styras med dingelidongen. Det kräver bara lite större ansträngning av kvinnan än om han inte var religiös.. 
Svar på tråden Kristna Regler