• Anonym (J)

Finnar på gymkillar

Jag har lagt märke till att en del killar på mitt gym som har linne så man ser ryggen har massor med finnar. Det är vuxna personer så undrar om det beror på att dom tar något olagligt preparat?

• Svar på tråden Finnar på gymkillar
  • Anonym (Dianabol)

Gissningsvis (baserat på egen erfarenhet) är det Dianabol som orsakat de finnarna. Jag haft använt ett halvdussin olika dopingpreparat utan den bieffekter, men fick det av detta.

Skulle iofs kunna vara trenbolon också men den är skitfarlig så förhoppningsvingsvis är det "bara" dianabol.

• Studentpappa

Svettig/fet hy, anabola, dålig kost. Anledningarna kan vara många, jag hade finnig rygg tills jag säkert var närmre 25 utan anabola. Försvann på sommaren när jag hade chans att sola.

Ride it like you stole it
  • Anonym (J)
    Anonym (Dianabol) skrev 2024-12-11 17:37:06 följande:

Gissningsvis (baserat på egen erfarenhet) är det Dianabol som orsakat de finnarna. Jag haft använt ett halvdussin olika dopingpreparat utan den bieffekter, men fick det av detta.

Skulle iofs kunna vara trenbolon också men den är skitfarlig så förhoppningsvingsvis är det "bara" dianabol.

Är det samma sak som är anabola?
  • Anonym (J)
    Studentpappa skrev 2024-12-11 17:38:48 följande:

Svettig/fet hy, anabola, dålig kost. Anledningarna kan vara många, jag hade finnig rygg tills jag säkert var närmre 25 utan anabola. Försvann på sommaren när jag hade chans att sola.

De killarna jag menar är mycket äldre än 25 år.
  • Tecum

Jag har fortfarande finnar på bröstet och enstaka på ryggen och har haft sedan puberteten. Min svåger är likadan. Det behöver inte ha något att göra med anabola steroider utan beror på obalans i kroppen. Något har gått fel och blivit kroniskt.

• Anonym (F)

Min man styrketränar (men använder tack och lov inte linne) men har finnar på ryggen till och från. Han tar inga preparat och har en bra kost.

Han har helt enkelt finnar på ryggen. 

• Anonym (Dianabol)
    Anonym (J) skrev 2024-12-11 18:30:05 följande:
    Är det samma sak som är anabola?
    Ja det är anabola steroider. Dianabol är den som brukade kallas för ryssfemmor. Det är inget jag rekommenderar.

Den andra jag nämnde, trenbolon det är den värsta, den får annan anabola att verka rätt harmlöst. Tyvärr är den populär idag.
  • Anonym (J)
    Tecum skrev 2024-12-11 19:05:43 följande:

Jag har fortfarande finnar på bröstet och enstaka på ryggen och har haft sedan puberteten. Min svåger är likadan. Det behöver inte ha något att göra med anabola steroider utan beror på obalans i kroppen. Något har gått fel och blivit kroniskt.

Flera stycken på en och samma plats på axlar och rygg? 
  • Anonym (J)
    Anonym (F) skrev 2024-12-11 19:07:57 följande:

Min man styrketränar (men använder tack och lov inte linne) men har finnar på ryggen till och från. Han tar inga preparat och har en bra kost.

Han har helt enkelt finnar på ryggen. 

Är finnarna bara på ett ställe då som rygg och axlar och många?
  • Tecum
    Anonym (J) skrev 2024-12-11 19:54:43 följande:
    Flera stycken på en och samma plats på axlar och rygg? 
    Hm, hur menar du, på en och samma plats? De kan både uppträda i grupper och var för sig.
  • Anonym (J)
    Anonym (Dianabol) skrev 2024-12-11 19:10:59 följande:
    Ja det är anabola steroider. Dianabol är den som brukade kallas för ryssfemmor. Det är inget jag rekommenderar.

Den andra jag nämnde, trenbolon det är den värsta, den får annan anabola att verka rätt harmlöst. Tyvärr är den populär idag.
    Kan man få mycket finnar på ett och samma ställe som ex rygg och axlar om man använder dom? 
  • Anonym (Buttran)

Rygg/axlar är ju ett vanligt ställe att ha akne på, särskilt hos män. Det behöver inte betyda annat än att de ärvt egenskapen att lätt få akne på ryggen. 

Svar på tråden Finnar på gymkillar