• Addy99

BIM januari 2025

Hello!

hoppar in här med då jag var med i december tråden.

har ÄL nästa vecka så BIM 1/1 😅 vi är båda 35 och bara dejtat i ca 6 månader men inser båda att vi måste börja försöka. Just nu kör jag NC och vi skyddar oss inte, blir det så blir det. Haft den inställningen senaste två månaderna så får vi se om vi behöver köra lite mer ?seriöst? längre fram 😆

har regelbundna cykler men aldrig varit gravid så man vet ju inte? sjukt stressande att vara 35 ska tilläggas!!! 

BiM-Lista
    1/1 Addy99
    2/1 Joss4an94 
    5/1 - Vallmo93

6/1 - AngieF
    9/1 - väntarpåfyran 
    11/1 - Malines
    11/1 - Dalkullan1988

• Addy99

Eftersom jag är först på BIM-listan får jag väl ge en uppdatering? 😉

Min kille har varit sjuk så vi har inte kunnat mysa när NC sa att ÄL skulle ske, men nu säger den att ÄL skedde mycket tidigare än väntat och isåfall hade vi dubbelt mys dagen innan så jag hoppas 😇

Har idag haft helt galen ?mensvärk?, vet inte om det betyder något eller om det bara är all julmat och sånt som får magen att säga ifrån 😂

• Addy99
    elsa0915 skrev 2024-12-22 17:26:24 följande:

Hej alla hoppfulla!

Hoppar in i den här tråden jag också, BIM 5 januari. Fick glad gubbe på CB ägglossningstest igår, så ... Oskyldig

Är tredje månaden jag (34 år) och sambon (31 år) aktivt försöker... vet inte hur jag ska förklara känslan nu, men det känns som om av någon anledning kan jag inte bli gravid och det kommer aldrig hända för mig? Någon slags djupt rotad känsla av att "det kommer aldrig gå för mig." Jag försöker tänka positivt för att bli av med den men det är svårt.

Någon som känner igen sig i det..? 

🌸 BIM-Lista 🌸 

1/1 Addy99

2/1 Joss4an94 

4/11 Barnlängtan2024

5/1 - Vallmo93

5/1 elsa0915

6/1 - AngieF

7/1 - Önskan97

8/1 - sanso

9/1 - väntarpåfyran 

10/1 - B3tt4n

10/1 - Anonym (Universitetsbebis)

11/1 - Malines

11/1 - Dalkullan1988

14/1 - Drömmar22

17/1 - Lorainza

Kul, välkommen!!

Känner exakt samma som dig, är 35! Känns som att det gått så lätt för alla runt en så självklart kommer man bli den som det inte funkar för. Tror man får tänka positivt och iaf ge det 6-12 månader sen kan man ju ta hjälp ☺️ vi har testat i 2 mån nu men inte så seriöst utan mer ?blir det så blir det?, men stressen att tiden rinner ut finns ju givetvis.

Önskar dig lycka till!!
  • Addy99

Nu har jag haft molande mensvärk i 5 dagar (ÄL+9).
    Borde få min mens på söndag/måndag om NC hade rätt om den för tidiga ÄL, annars bör den komma 1/1 som det stod i början (då borde det inte vara någon chans för + dock då vi inte fick till mys i den perioden).

Man kan ju få lite som mensvärk när magen krånglar men den är som vanligt 🤔 undrar vad det beror på om det inte är vad man hoppas på?

• Addy99
    Lorainza skrev 2024-12-25 18:23:50 följande:

Hur ofta kör ni på under er ?fertila period?? 😅 hört vissa som säger att man ska försöka få till det varje dag, medans andra säger att det är bättre att köra varannan..🤔

Min uppfattning är att man är som mest fertil dagen före ÄL, och att det är bäst att försöka mysa varannan dag så det också hinner produceras ?bra? spermier.
  • Addy99

ÄL+11 idag och imorse var min temp ner :( så börjar mentalt förbereda mig på mens på söndag/måndag.

• Addy99

Blir galen på min kropp just nu 😂

Igår dippade tempen rejält och nu är den upp igen. BIM-1 eller 2, osäker.

Jag har nu i en vecka haft lätt mensvärk till och från, varje dag. Imorse vaknade jag och hade rejält ont en stund (brukar bara ha jätteont precis innan mensen kommer), kändes typ som det krampar lite inne i fiffi så att säga, tänkte att nu kommer den till 100% när jag går till toaletten. Nope. Bara massa sekret typ som ÄL 🤔

Igår kväll tyckte jag mitt kiss luktade lite märkligt, så då började jag oroa mig för UVI istället. Men imorse inget sånt. Tänker att det nästan måste vara UVI om man har molvärk i tjejmagen så länge? Får nog testa mig ifall mensen kommer.

Helt sjukt vad man analyserar allt 😂

• Addy99

BIM 27/1 enligt appen, blir tredje försöker för oss 💖

2/1 Joss4an94
    4/1 Barnlängtan2024
    5/1 Vallmo93
    5/1 Elsa0915
    5/1 Önskan97
    6/1 väntarpåfyran
    6/1 AngieF
    8/1 sanso
    9/1 MandisM
    10/1 B3tt4an
    10/1 Anonym (Universitetsbebis)
    11/1 Malines
    11/1 Dalkullan1988 
    11/1 Norgetjejen

13/1 Annpor
    14/1 Drömmar22
    17/1 Lorainza
    20/1 Cheryblossom
    23/1 Annisen87
    24/1 björkskogen 
    24/1 TrueResolution
    26/1 Miniandme
    26/1 Monki19
    26/1 NassaNisse
    27/1 nannylovisa 
    27/1 Addy99
    28/1 Anonymus
    28/1 Anonym (E)
    31/1 Mothertotwo

• Addy99
    Längtanefter2 skrev 2025-01-07 07:26:13 följande:

Har skrivit fel I BIM-listan, har BIM den 11januari och inte den 9e. Skymtar en tunn linje på morgonens test, någon mer som ser? Är ÄL+11. 

Skymtar en svag linje! Testa igen om någon dag, vad spännande 😍💖

• Addy99

Första gången jag ska använda ÄL-tester denna cykel😊 några tips? Är det mysa på samma dag som strecket är starkare än kontrollen och dagen efter eller hur har ni gjort? 

Svar på tråden BIM januari 2025