Inlägg från: Anonym (Snubbe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snubbe)

Jag tar allt ansvar för att barnen får en jul

Alltså du har tyvärr hittat en riktig idiot till kille och även om skilsmässa är tråkigt för barnen så är detta mycket mer skadligt för dom på sikt. Jag bara skakar på huvudet åt en del grejer du skriver och hans svar och beteende, det är inte normalt. Han älskar mest troligen inte dig längre för då blir många män så. Hade han haft ny tjej han var kär i och hon ville pynta hade han varit i full gång igen för det du beskriver då är han den typen som överpresterar sen bränner ut sig. Han låter som en typisk shapeshifter också, en sån som gillar att hålla med tjejen I datingfasen och uppmuntra beteende för att bli mer omtyckt och sen när han landat relationen så blir han sitt vanliga lata vidriga self igen.

Bara det du skrev att han leker med barnen med hörlurar med musik i öronen. Hur sjukt ointresserad får man vara av sin egen skapelse och sitt eget arv. Nä bara ställ han mot väggen, fråga han om det är så här han tänkt vara nu resten av livet, alltså motarbeta dig varje steg på vägen, håna det du vill göraför att göra livet roligare. Om svaret är ja så bara dra, du kommer må bättre och du hittar nån som.tycker om Julen.

Sen om du redan gör allt själv vad behöver du då honom till? 

Svar på tråden Jag tar allt ansvar för att barnen får en jul