• Anonym

Inte bjuda in otrevliga människor på julafton?

Så länge du räknar med att sitta ensam i jul så är det ju ok.

• Anonym
    Hjelm skrev 2024-12-15 13:19:08 följande:

Dock hade jag också kraftigt ifrågasatt min relation om min partner försvarade en sån människa och lät henne komma före mig.

Nåja, en förälder har man för alltid.
    Partners kommer och går.
  • Anonym
    Anonym (Dör före) skrev 2024-12-15 13:28:09 följande:
    Fast föräldrar har man inte alls för alltid. De brukar dö långt före en eventuell partner.
    Vill man missförstå så missförstår man.

Jag vet att det vanliga är att man någon gång mister sina föräldrar, jag har själv gjort det. 
    Men det förändrar inte det jag skrev.
  • Anonym
    Anonym (Dör före) skrev 2024-12-15 13:32:59 följande:
    Det är inget missförstånd. Föräldrar dör ofta tidigare och vanligtvis vill man åldras tillsammans med sin partner, inte sin förälder. Jag har också mist en av mina föräldrar i relativt ung ålder. Den relationen varade inte för alltid.
    Som sagt... jag förstår att du inte förstår. Det är lugnt. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym

Fast nu var det mitt påstående som diskuterades och det lovar jag att jag förstår.

Kul försök, dock fatalt misslyckat. Flört

• Anonym
    Anonym (Dör före) skrev 2024-12-15 13:36:09 följande:
    Och jag förstår att du inte förstår. Det är också lugnt. {#emotions_dlg.flower}
    Glömde att citera.

Fast nu var det mitt påstående som diskuterades och det lovar jag att jag förstår.

Kul försök, dock fatalt misslyckat. Flört
  • Anonym
    Anonym (Dör före) skrev 2024-12-15 13:41:49 följande:
    Det var mitt svar du inte förstod och uppenbarligen var det ju inte så lugnt som du påstod tillsammans med din falska julblomma Flört
    Haha, jaja tro det om du vill.
    Ibland är det bäst att inte fortsätta en evighetsdiskussion men människor som saknar läsförståelse.

Ha en fin fortsatt söndag.

Ps, det var ingen julblomma. Ville jag ge dig en julhälsning så hade jag valt tomten.Tomte Det förstod du uppenbarligen inte heller då du returnerad en blomma.

Haha, så rolig du är! Cool
  • Anonym

Om din partner inte har ifrågasatt sin mammas beteende så har ni ett större problem än timmarna på julafton.
    Beställ tid  på familjerådgivning, ni behöver hjälp med att sätta sunda gränser kring er familj.

Jag hade inte fortsatt fira jul med dessa släktingar.
    Ordna en ny tradition med er familj på julafton.
    Sedan kan ni umgås andra dagar med mannens syskon. Om mannen vill träffa sin mamma så får han åka själv.

• Anonym
    Anonym (Elak) skrev 2024-12-16 15:48:36 följande:
    Ja alltså det är ju ingen diagnos 
    Exakt.
Svar på tråden Inte bjuda in otrevliga människor på julafton?