Utnyttjad
Då får jag bjuda på en kaffe om du vill hjälpa mig!
Då får jag bjuda på en kaffe om du vill hjälpa mig!
Kanske är fler som vill komma så kan vi ha en slags studiecirkel om hur man träffar en bra man!
pga av säkerheten kanske vi kan hitta nåt sätt att prata online första gångerna innan vi ses. Men om det funkar så kan vi gå från det till att ses i cirkel.
Gillar att få tips men måste tänka på säkerheten såklart Först.? Och även du då du inte vet vem jag är.
Håll dig borta från män då, om de inte är vad du önskar. Enkelt.
Jag önskar visst en schysst och trogen man. Varför säger du så??
Något har jag ju missat i mina sätt och analyser enligt typ alla här så då försöker jag / vi lista ut vad jag missat. Det är inte så att jag önskar vad jag har sett tvärtom önskar jag att det inte vore såhär ock de flesta säger att det inte är så då försöker jag luska ut vad jag tydligen missat som är väldig uppenbart för alla andra.
om du inte orkar scrolla så berättade jag sttt jag inte önskar vara ensam. Jag kan det men vill såklart inte det. vill också se att välden inte är såhär och det fina alla andra ser. svaret är inte enkelt då hade jag inte skrivit en uppsatts om ämnet ikväll.
Och både hänvisadee till tidigare text och förklarade ytterligare en gång . Konstigt att påstå något som de finns 4 sidors text på att det inte förhåller sig så. Dock om du skrivit att jag inte vill ha en otrogen man så skulle du ha rätt men så stod det inte.
Ja alltså de är ju inte skit på alla sätt men han får väl tycka att om alla kvinnor e otrogna så är att va otrogen en skitdålig handling. Det får han ju tycka om det är
det han varit med om. Tycker synd om honom som vart med om så många dåliga kvinnor i så fall.
ja jag kan va ihop med honom trotts detta hade hänt honom.
alltså om han passar mig förövrigt. att inte vara otrogen eller ljuga grovt är inte det enda kriteriet man vill ju ha någon som också där Vi passar varann och kan samarbeta tex.
han försöker väl leta efter den som inte är skit då som jag gör.. försöker hitta någon som är bra.