Inlägg från: Anonym (Karin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Karin)

Utnyttjad

Anonym (M) skrev 2024-12-16 15:04:20 följande:
    Nej det var inte fel, det är ju inte vad du önskar, det är ju det du klagar på, hur män är. 
    För att klargöra om man inte förstått texten så gillar jag inte  otrogna män. Jag klagar inte på icke otrogna män som beter sig bra mot kvinnor, samarbetar och inte ljuger och bedrar.. de klagar jag inte alls på. många i tråden påstår att de flesta män inte är så.. att de är bra jag vill gärna ha en sån man. Sen vill jag gärna ha fel i att de flesta män är otrogna .. tyvärr har det i mitt fall varit 100%  otrohet
    jag vet inte varför du säger att jag inte vill ha en man. Man kanske inte ska lägga ord i en annans mun? 
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Tjoho) skrev 2024-12-16 15:47:44 följande:
    Förstår att du blev arg. Tyckte också ts svarade ohövligt. Men tror det beror på att många här har svarat henne väldigt ohövligt.
    Du däremot har ju varit väldigt fin i ditt erbjudande om att hjälpa. Och det tigs inte emot som det borde. Ett mönster säkert och ett resultat av mående. Att livet är för hårt ibland. För vissa mer som för ts.

Hur var det otrevligt? Jag skrev bara kolla tillbaka i texten så står det där. Inget ohövligt alls. 

hur borde det tagits emot då Erbjudande om att hjälpa? Tycker inte jag skrivit något otrevligt. Farligt med text för man kan läsa in det lite hur som helst man ser inte ton och ansiktsuttryck. Iallafall har jag bara bemött felaktigheter eller att någon frågar om något jag tidigare skrivit som står alltså längre upp i texten. 

• Anonym (Karin)
    Martins07 skrev 2024-12-16 16:27:59 följande:
    Ja det kan du göra. Jag bor i Sthlm och är 40. Vi kan börja med att chatta och se hur det går, alltså lära känna varandra. Jag kan inte kontakta dig du är anonym, du får göra det istället. 
    Kram
    Mvh
    Martins
    Har du zoom så kan jag bjuda in dig till ett möte där Lite senare ikväll. Kanske 20??
  • Anonym (Karin)

Ja jag va positiv till att ta emot hjälp tänkte t.o.m. med ses mem kom på att man måste va försiktig vid nya möten så då föreslog jag att ses online istället. 

alltså personen som ville hjälpa mig angående dejtandet och ses vid T-Centralen  med röd mössa. 

sen svarade personen rätt otrevligt och svarade inte på det jag hade skrivit. Då vet jag inte om jag ens orkar ses om man inte kan läsa ordentligt och svara allatså höra kvinnan och bara kanske ut sig info. Man måste läsa varandras svar och sedan man man svara utifrån det. 

nu har jag ju hittat Martins som jag ska prata lite med som verkar som en fin kille i min ålder så får se hur vårt samtal går. 

• Anonym (Karin)
    Anonym (Tjoho) skrev 2024-12-16 15:52:25 följande:

Jag undrar ju över din barndom så klart? 

Hade du det tryggt med förälder/föröldrar? En trygghet som handlar om att du blir bekräftad när du uttrycker dina behov och känslor? Eller var du den som fick trösta en förälder, ta emot onödigt mycket kritik, dubbla budskap i fråga om kärlek? 

Anonym (Tjoho) skrev 2024-12-16 15:56:13 följande:

Undrar också över om du ser likheter i hur du och männen haft det i början av relationen/ dejtandet? Vem har tagit initiativ, har det varit intensivt eller tvärt emot för glest mellan gångerna? 

Finns det likheter även om männen till synes är olika? 

Tack tjoho!
    Jag hade en jättebra barndom! De tröstade mig och inte mycket kritik alls kanske mer lära i så fall konstruktiv kritik. 

ibland jag och ibland dem som tagit initiativ. Mellan gångerna att höras eller ses? Hörts relativt intensivt precis i början nån gång per dag sen kanske en två gånger i veckan. Såklart olika med olika män. Även olika i hur ofta man setts beror på när i tiden var man gjorde och bodde då och hur mycket tid man har att ses men oftast lite lagom sådär det är i början 1-2 ggr i veckan oftast i början. 

några har vart lite lika varann som jag skrev speciellt 2 killar va på liknande sätt. De flesta har vart rätt olika varann. 

några va också lika i och med långt förhållande där man var rebound men det har jag också skrivit om. 

några mer extroverta och några mer introverta. 

det som är lika är att många vill skriva god morgon på SMS. de flesta vill inte höras när som helst utan när de gjort alla måsten och landat på soffan på kvällen. 

vissa är snackiga men många är dåliga på att ta initiativ och hitta på saker, där e nog jag bättre. 

jag brukar lära känna personen och inte hålla på med intervjuer men det kanske Vore bra att ta det direkt målsättning etc?? 

• Anonym (Karin)
    Anonym (Karin) skrev 2024-12-16 18:34:10 följande:
    Har du zoom så kan jag bjuda in dig till ett möte där Lite senare ikväll. Kanske 20??
    Martins är du kvar .. när kan du? Jag kan skicka länk Till zoom sen när du svarat. 
  • Anonym (Karin)

Jag ska kolla jag vet inte om jag har de

• Anonym (Karin)

Jag försöker ladda ner teams nu 

• Anonym (Karin)
    Martins07 skrev 2024-12-16 20:03:16 följande:
    Skriv på mail här på fl. Alla läser meddelanden så där
    Too late hann skicka länken du kan klicka på den
  • Anonym (Karin)

Hur går det? 

• Anonym (Karin)

Vet inte varför det stod i möte jag e inte in möte. Prova igen. Tror inte jag kan skriva till dig anonymt . 

• Anonym (Karin)

Kan vi fixa detta imorrn istället?? Det blev lite mkt på en gång nu om det är ok? 

• Anonym (Karin)

När Martins satt i möte fick han ingen tumme ner men sen när jag satt i möte fick jag en tumme ner? tråkigt att man alltid ska va på kvinnan.

• Anonym (Karin)
    Martins07 skrev 2024-12-16 21:59:30 följande:
    Ja det går bra. Funkar kl 10 för dig? 
    Ja kl 10 går bra. Jag skrev att man inte kan skriva anonymt där därför. Jag skickar en länk imorrn eller kan du göra det om min inte funkar. Vi ses och hörs! 
  • Anonym (Karin)

La till din mail i teams och skrev till dig i chatten där 

• Anonym (Karin)

Din länk gick inte att öppna i mobilappen

• Anonym (Karin)
    Anonym (M) skrev 2024-12-17 10:55:04 följande:
    Män skrev du i trådstarten och de flesta män skriver du nu. Så jo du klagar på hur män, enligt din uppfattning, generellt är. De är inte som du önskar, alltså inte vad du vill ha. Men om du är nöjd med män och vill ha dem så sluta gnäll då.

Jag är inte nöjd med de män som är otrogna och om de är i de allra flesta fall så vill jag inte ha de männen men jag vill ha en som inte är otrogen och enligt de flesta här i tråden ska det finnas många fina män. En sån vill jag ha. 

om det skulle på nått sätt visa sig att 100% av alla män på hela jorden är otrogna DÅ i så fall vill jag inte ha en man alls.. alltså det du påstår. 

tycker inte jag gnäller eller klagar.. det är din tolkning .. tycker att jag redogör och diskuterar ämnet. synd att du tycker att man tar upp ett problem och försöker lösa det är gnäll och klagan. 

det är ganska vanligt att narcissister anser att ta upp och diskutera problem är att vilja bråka gnälla och klaga. Men det behöver säkert inte förefalla så i detta fall. 

Svar på tråden Utnyttjad