Anonym (Snubbe) skrev 2024-12-19 17:01:44 följande:
Han är inte mer förtjust i dig men han jobbar hårt nu för att få komma till. Detta är den typen av man jag hade undvikit om jag var tjej. Bara att han pushar det I sexuell riktning så snabbt visar vad han vill här och har ni då inte en massa andra gemensamma intressen så kommer detta snabbt rinna ut i sanden när han fått det han vill.
Fråga honom vad han har för intresse, har han då ett veligt svar eller säger han gillar allt eller vill göra allt du vill så har du att göra med en shapeshifter som försöker forma sig efter dig för att inte mista dig. Det blir ingen bra relation med såna människor oavsett, han kommer bli helt annorlunda efter ni haft sex.
Jag ser inte runkhändelsen som det allvarliga här utan det är allt det andra det signalerar som kommer bli tröttsamt med en sån här person. Det är uppenbart sex är hans största mål med dig annars hade er kontakt kretsat kring andra roliga grejer också och detta hade infunnit sig senare när han visste din nivå av kinkyness.
Ni är bara fel för varandra helt enkelt, en dag träffar han en tjej som ber om en runkvideo första kvällen. Det finns någon för alla, tro det eller ej.
Bra skrivet.
Han vill bara en sak ts. Klart han är snäll och gullig annars då, han drar ju det kortet för att komma till.