Inlägg från: Anonym (prioritering) |Visa alla inlägg
  • Anonym (prioritering)

Märklig attityd

Inte helt klart hur helheten omkring semesterplanerna ser ut. Har ni båda sju veckor i allt varav tre skall gå åt i hemlandet?

I så fall tycker jag nog 3 av 7 är lite för mycket. Det är ju 42% som prioriteras med hemlandets släkt i så fall. Högst en tredjedel skulle jag nog säga vore en mer rimlig prioritering. Du har ju trots allt valt att bo i Sverige och stifta familj med din man och får väl också prioritera därefter.

• Anonym (prioritering)
    Anonym (Mörkt och kallt) skrev 2024-12-16 16:21:32 följande:
    Det förstår tyvärr mina känslor för min man. Jag får kanske tala om för honom hur hans attityd påverkar mina känslor för honom så han får välja själv hur han vill ha det.
    Du verkar också själv ha ett attitydproblem om detta är ditt sätt att resonera för att få din vilja.
  • Anonym (prioritering)
    Anonym (T) skrev 2024-12-16 20:45:29 följande:
    Alltså de är i 60 års åldern. ska hon ej träffa sina åldrande föräldrar för att hon tog ett beslut för kanske 30 år sedan att stadga sig i Sverige.
    Att nöja sig med två veckor vore fortfarande att få träffa dom. Och dom blir ännu äldre nästa år och nästa år igen. Tycker helt klart att mannen har en poäng om TS har tänkt sig att upprepa samma prioritering i dom kommande åren.
Svar på tråden Märklig attityd