• molly50

Fungerar ett förhållande där man är för olika?

Jag håller med ovanstående om att hon verkar omogen.
    Och jag tycker du ska fundera på om det verkligen är en bra idé att skaffa barn med henne.
    Min exsambo var lite som henne. Han skulle ut och festa varje helg,även om vi knappt hade råd.
    Jag var den som skötte ekonomin och kände mig redo för barn. Men inte med honom.
    Det tog senare slut. Inte bara av den orsaken att han var så omogen och så ofta ville festa utan även av andra orsaker.
    Så ta dig en ordentlig funderare på hur du vill gå vidare med det här,är mitt råd.

• molly50
    Anonym (Sebastian) skrev 2024-12-17 20:19:30 följande:
    Vi pratade nu igår att jag inte tyckte åt det var okey att hon däckade på en efterfest, om jag ska vara ärlig när hon inte hörde av sig på hela natten så trodde jag att något hade hänt henne. däckade hon verkligen på nån efterfest eller var hon med en annan snubbe?
    Jag sa till henne att jag inte accepterade ett sådant bete igen, och skulle det hända igen så är det slut. Hon tog sina grejer och drog till sina föräldrar, och jag är förkrossad nu. Hennes vänner är precis ny singlar, fick höra hela tiden ?Gud vad ni är olika? du är så in och hon är. Hennes singel vänner jagar egentligen det hon har men de ger henne illusionen om att vår förhållande är så tråkig plus jag var väl inte tillräckligt asshole spännande hon visste att jag aldrig skulle kunna bli otrogen.
    Hade hon ens något att säga till sitt försvar? Eller bara drog hon och lämnade dig med en massa frågor?
    Om så är fallet så tycker jag att du allvarligt ska fundera på om du verkligen vill fortsätta vara tillsammans med henne.
    Hennes andra sidor och kanske även hennes yttre måste ju vara något alldeles fantastiska för att kunna väga upp för det här.
  • molly50
    Anonym (Sebastian) skrev 2024-12-17 21:25:43 följande:
    Hon tyckte väl att det inte var okey heller men jag fattar nu  att hon ville lämna relationen. Kanske var ett sätt för henne att göra det enkelt för henne själv att jag skulle reagera hårt och göra slut så hon slapp det. Vi förlovade oss i för 4 månader sen, och min familj och föräldrar öste henne med kärlek kanske blev lite för mycket hehe.
    Ja,i så fall så ska du bara vara glad att vara av med henne.
    Om hon hellre vill vara med sina kompisar och supa skallen i småbitar så får hon väl göra det.
    Du förtjänar bättre. Kom ihåg det.
    Men var också beredd på att hon kan komma tillbaka och säga att hon har ångrat sig.
    Då hoppas jag att du är stark nog att stå emot.
Svar på tråden Fungerar ett förhållande där man är för olika?