Inlägg från: Anonym (Fattar inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fattar inte)

Kommer man träffa ny?

Förstår inte tråden. Ni har beslutat er för att separera, men nu frågar du vad du ska göra. Har hon sagt att hon vill ha tillbaka dig, eller?

Ingen aning om du kommer att träffa någon. Vissa gör det, andra inte.

• Anonym (Fattar inte)
    Inzain skrev 2024-12-17 11:09:45 följande:
    Vi kom överens i våras om att separera, vi bor dock under samma tak fram till att sambon har hittat nytt boende.

En viss del av mig vill få henne att stanna i relationen, visst den relation vi hade innan är över det är det inget snack om.
    Isåfall måste man försöka ihop för att få en ny relation, börja om från ruta ett. Men samtidigt vill jag utforska singen livet och hitta någon ny i sin tid.

Men somsagt om hon vill ut i livet och se om gräset är grönare på andra sidan, vilket det inte alltid är så kan man inte stoppa henne från att göra det? Jag vill ju inte vara den som hon kommer tillbaks efter något år för att hon ser att världen är full av omogna män som bara vill leka och inte inleda en seriös relation, speciellt när hon har barn.

Är det värt att försöka prata om det och försöka bygga på det vi har, den goda vänskapen vi har?
    Du vet inte vad du själv vill. Du kanske ska ta reda på det innan du blandar in henne. Du verkar väldigt förvirrad. Knappast en bra grund för en relation.
Svar på tråden Kommer man träffa ny?