Inlägg från: Borås61 |Visa alla inlägg
  • Borås61

Jag har varit otrogen

Hej på dig! Men du! Vi är ju bara människor . Klsrt att sånt kan hända och händer hela tiden. Det är ju lurigt detta. En gång kanske är ok? ja du vet😮?💨
    Men det är konstigt med äktenskap på nåttvis. Jag tror vi har nått hemligt i oss som vi vill göra / få av våra partners men som man aldrig vågar uttala.. skäms/feg u name?t?
    Med det sagt . Tänk om man kunde va helt öppen!
    Är där själv. Inte legat med nån annan men har en så go typ  kollega som jag gärna kramar? är så kär i henne men är ju gift 😳

• Borås61
    Anonym (Bedragerskan) skrev 2024-12-17 20:29:41 följande:

Tack för att du delar med dig. 

Tappat min identitet har jag definitivt gjort och det är en sorg att komma på det och när man inser det och så ska man försöka hitta sig själv i röran av allt man skapat. Jag har identifierat att JAG är som bortblåst av att driva Familjen AB med allt vad det innebär. Jag har varit mamma i första hand, kollega i andra och sedan fru och jag själv...ja hon ligger/låg begraven under vardagslivet och bestyr. Kanske att fru kommer på andra plats egentligen men ungefär. Våra barn är stora, ett utfluget och ett hemmavarande som inte fullt så beroende av oss eller ens intresserad av att hänga med oss föräldrar och det har skapats ett slags vakuum. Vi ska återfinna oss själva. Jag har pratat med min bättre hälft om att jag känner mig vilse och vet inte vem JAG är längre. Vi kom överens om att vi skulle ha roligt och hitta på kul saker med och utan varandra, utan varandra var viktigt för oss båda för att vara oss själva. Min man verkar inte lida av identitetskris som jag då han är sitt jobb, jag är inte mitt jobb, det är ett nödvändigt ont och något jag tycker om och är bra på men säger egentligen väldigt lite om vem jag är. Nåja, kan göra långt utlägg/inlägg om det här. 

Åh känner igen. Skriv till mig????
Svar på tråden Jag har varit otrogen