Jag är bättre än dig
Jag förstår att rubriken är antagonistisk, men det är sanningen. Så varför skriver jag den här tråden undrar du säkert.
Helt enkelt, för att jag är nyfiken på hur ni som faktiskt inte är så bra hanterar sådana som jag. Dvs någon som tänker snabbare, kommer fram till fler rätt beslut, har lätt för nästan allting och livet är vad jag gör det till.
Jag förstår att du är arg nu, upprörd och jag bryter normen så du vill attackera mig, för du känner dig attackerad. Det är normalt för dig, men testa att bryt det förväntade mönstret och svara på frågan. Du som inte är speciellt bra, hur hanterar du det känslomässigt, mentalt och i relationer?
Om din första instinkt är att ifrågasätta mig, så kan du se mig som en abstraktion i ett hypotetiskt scenario.
: )
Men den var kul ändå, så jag svarar.
Om jag hade varit sämre än vad du är, så hade det inte bekommit mig heller - rangordning är en rätt poänglös sak att ägna sig åt eftersom livet är så subjektivt. Vad många anser vara framgång kan andra anse totalt irrelevant. Så vad man värderar högre är så personligt att jämförelser blir poänglösa.
Så vadan min inledning i svaret? Jo, för mig och min världsbild så är jag perfekt och den bästa. Så oavsett vad du har att komma med, är det för mig sämre än vad jag har. Därför är du, för mig, sämre än mig.