• Anonym (Dotter)

Äldre män som tror att de har en chans på yngre kvinnor

Varför tror en del äldre män runt 50 år och uppåt att de har en chans hos yngre vackra kvinnor? Min pappa stöter på kvinnor i min egen ålder (25 år) och tror på riktigt att han har en chans. Det kan vara alltifrån tjejen i kassan på Ica som bara är allmänt trevlig men han tar det som att de flirtar med honom. Jag tycker att det är så pinsamt och jag skäms och blir äcklad. Hur får jag honom att fatta?

• Svar på tråden Äldre män som tror att de har en chans på yngre kvinnor
  • Anonym (Linda)

Det finns faktiskt en hel del yngre kvinnor som VILL ha en äldre man. Vi finns faktiskt. 

• Anonym (Joannna)
    Anonym (Dotter) skrev 2024-12-17 22:25:41 följande:

Varför tror en del äldre män runt 50 år och uppåt att de har en chans hos yngre vackra kvinnor? Min pappa stöter på kvinnor i min egen ålder (25 år) och tror på riktigt att han har en chans. Det kan vara alltifrån tjejen i kassan på Ica som bara är allmänt trevlig men han tar det som att de flirtar med honom. Jag tycker att det är så pinsamt och jag skäms och blir äcklad. Hur får jag honom att fatta?

Jag har undrat samma sak ? varför tror så många män över 50 att de fortfarande är så läckra? Speciellt på dejtingsidor där de ofta använder bilder som är 10?15 år gamla. Jag tror på riktigt att de ser sig själva som de gjorde då och inte inser att tiden har gått.

Sanningen är att världen har vänt. De blir slappare i k???? mindre aktiva i sängen och verkar ibland tro att de inte behöver anstränga sig längre. Samtidigt börjar allt fler kvinnor, som har tagit bättre hand om sig själva,

• Anonym (Rob)
    Anonym (Joannna) skrev 2024-12-17 23:16:05 följande:

Jag har undrat samma sak ? varför tror så många män över 50 att de fortfarande är så läckra? Speciellt på dejtingsidor där de ofta använder bilder som är 10?15 år gamla. Jag tror på riktigt att de ser sig själva som de gjorde då och inte inser att tiden har gått.

Sanningen är att världen har vänt. De blir slappare i k???? mindre aktiva i sängen och verkar ibland tro att de inte behöver anstränga sig längre. Samtidigt börjar allt fler kvinnor, som har tagit bättre hand om sig själva,

Problemet är väl att kvinnor bara blir fetare och fetare ju äldre de blir.  Så förstår TS pappa söker sig till 25 åringar. För hur många kvinnor över 30 är egentligen smala ?  Nada , zero iprincip...
  • Anonym (Joannna)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-17 23:22:10 följande:
    Problemet är väl att kvinnor bara blir fetare och fetare ju äldre de blir.  Så förstår TS pappa söker sig till 25 åringar. För hur många kvinnor över 30 är egentligen smala ?  Nada , zero iprincip...
    Hahaha !
    tjejer under 30  super sig fulla, tar droger ute o festar och sköter sig bättre när de blir äldre. Tvärtom, kvinnorna blir bara snyggare o bättre! 
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-17 23:09:30 följande:

Det finns faktiskt en hel del yngre kvinnor som VILL ha en äldre man. Vi finns faktiskt. 

Inte vackra unga kvinnor
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Joannna) skrev 2024-12-17 23:16:05 följande:

Det tror jag också och det stämmer bra in på min pappa. Han börjar se gubbig ut men tror sig vara ung och snygg fortfarande, det är så pinsamt. Varför skulle en snygg ung tjej vilja ha honom? Mest pinsamt är det när han flirtar framför mig och jag ser hur obekväm tjejen blir. 
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-17 23:22:10 följande:
    Han är ingen vältränad snygging själv direkt.
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Joannna) skrev 2024-12-17 23:29:15 följande:
    Hahaha !
    tjejer under 30  super sig fulla, tar droger ute o festar och sköter sig bättre när de blir äldre. Tvärtom, kvinnorna blir bara snyggare o bättre! 
    Jag tror att han kan ha nån åldersnoja. Han är jämnårig med min mamma och hans ex efter mamma var också i hans egen ålder, så det är typ de sista åren som han börjat med det här. Jag tycker det är äckligt eftersom jag ju är i samma ålder som de tjejer han flirtar med och kollar in.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Dotter) skrev 2024-12-17 22:25:41 följande:

När jag (kille) var 25 år så gillade jag snygga 25-åriga tjejer. Det tyckte alla var normalt.

Nu är jag 50+ och gillar fortfarande snygga 25-åringar. Helt plötsligt anses det vara onormalt. Min smak har inte förändrats ett dugg, så det är bara omgåvningens uppfattning som ändrats.
  • Anonym (Det finns)

Vet av personlig erfarenhet att det absolut finns yngre kvinnor, 20+, som tänder på äldre män.
    Att du tycker det är pinsamt är nog mer för att det är din egen pappa, allt föräldrar gör är pinsamt som bekant. 

Svar på tråden Äldre män som tror att de har en chans på yngre kvinnor