Otrohet?
Tycker ni att man är otrogen om man har sex med en annan än den man är gift med om man inte haft sex på närmare 15 år? Det har inte varit mitt val att det varit så.
Tycker ni att man är otrogen om man har sex med en annan än den man är gift med om man inte haft sex på närmare 15 år? Det har inte varit mitt val att det varit så.
Ja, det är såklart otrohet ändå. Men har ni inte hagt sex på 15år så kanske det är möjligt med ett mer öppet förhållande! Prata med din partner!
Ja då har du varit otrogen.
Jo, det är otrohet.
Men min partner vill inte ha sex
Men min partner vill inte ha sex
Anser ni att ni är tillsammans, att ni har en relation med varandra, då är svaret ja.
Jag anser tex inte att jag varit otrogen då jag innan händelsen sagt till mitt, numera på riktigt, ex att jag inte orkade med vår relation längre pga allt bråk och fula ord men vi hade inte formellt gjort slut ännu. För mig var dock min och exet relation stendöd.
Självklart är det otrohet oavsett om man lever i ett sexlöst förhållande eller inte, om man nu inte har en överenskommelse om ett öppet förhållande.
Ja otrohet är det men samtidigt måste man fråga sig vad ens partner förväntat sig i det läget.