• Anonym (Mannen)

Varför ska kvinnor alltid motsätta sig att män har ett större behov av att få sex?

Kan någon tala om det för mig. Män har alltid haft och kommer alltid att ha ett större behov av sex än kvinnor, så varför motsätter ni kvinnor oss rätten att få sex? Att tillfredsställa sig själv är långt ifrån samma sak. 

• Svar på tråden Varför ska kvinnor alltid motsätta sig att män har ett större behov av att få sex?
  • Anonym (Hm)

Vi motsätter oss ingenting. Men bara för att det finns ett större behov innebär det inte rätten till våra kroppar. 

• EnAnonumius
    Anonym (Mannen) skrev 2024-12-20 01:52:50 följande:
    Varför ska kvinnor alltid motsätta sig att män har ett större behov av att få sex?

Kan någon tala om det för mig. Män har alltid haft och kommer alltid att ha ett större behov av sex än kvinnor, så varför motsätter ni kvinnor oss rätten att få sex? Att tillfredsställa sig själv är långt ifrån samma sak. 

Kvinnor har ingen skyldighet att ge män sex, bara för att det finna pantade individer som tror att sex är en rättighet, bara för att det då finns ett (påstådd) större behov av sex.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (.)

Hur pantad kan en människa vara? Vet inte om man ska skratta eller gråta. Mitt råd är att söka hjälp!

• Anonym (H)

Både min sambo, mina ex och mina kompisar pojkvänner har alla mindre lust än oss tjejer. Och tänka sig!! Trots att vi inte får ligga så mycket som vi vill så lyckas vi ändå hålla oss från att våldta andra :O Sjukt! Måste vara något i vattnet där vi bor när vi besitter en sån övermänsklig självbehärskning.

Sök psykiatrisk vård din loser.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-20 05:15:29 följande:

Vi motsätter oss ingenting. Men bara för att det finns ett större behov innebär det inte rätten till våra kroppar. 

Det har jag aldrig påstått men kvinnor verkar inte förstå att män har en högre sexdrift. Allt ska anpassas efter kvinnan och om hon inte vill ha sex på flera år så ska man bara acceptera det som man. Tar man upp idén om en öppen relation så är man en vidrig människa. Otrohet föraktas men så länge kvinnan är nöjd så ska mannen bara stå ut. Anser du det vara rimligt? Vissa av oss har kanske inte har haft sex på 10 år. 
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (H) skrev 2024-12-20 06:24:02 följande:

Både min sambo, mina ex och mina kompisar pojkvänner har alla mindre lust än oss tjejer. Och tänka sig!! Trots att vi inte får ligga så mycket som vi vill så lyckas vi ändå hålla oss från att våldta andra :O Sjukt! Måste vara något i vattnet där vi bor när vi besitter en sån övermänsklig självbehärskning.

Sök psykiatrisk vård din loser.

Vem har sagt något om att våldta?? Jag är ingen våldtäktsman och är emot våldtäkter och våld mot kvinnor överlag. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-12-20 06:26:16 följande:
    Det har jag aldrig påstått men kvinnor verkar inte förstå att män har en högre sexdrift. Allt ska anpassas efter kvinnan och om hon inte vill ha sex på flera år så ska man bara acceptera det som man. Tar man upp idén om en öppen relation så är man en vidrig människa. Otrohet föraktas men så länge kvinnan är nöjd så ska mannen bara stå ut. Anser du det vara rimligt? Vissa av oss har kanske inte har haft sex på 10 år. 
    Ditt ansvar att hitta en relation som du är nöjd med. Kvinnor lämnar om de är missnöjda, det kan män också göra. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-12-20 06:30:18 följande:
    Vem har sagt något om att våldta?? Jag är ingen våldtäktsman och är emot våldtäkter och våld mot kvinnor överlag. 
    Vad menar du då? Sexköp? Det räknas som våldtäkt.
    Sex är ingen rättighet. Och att du tror det betyder att du är en våldtäktsmän.
  • Anonym (Mannen)
    EnAnonumius skrev 2024-12-20 06:05:26 följande:
    Kvinnor har ingen skyldighet att ge män sex, bara för att det finna pantade individer som tror att sex är en rättighet, bara för att det då finns ett (påstådd) större behov av sex.
    Nej självfallet inte mer rättigheter men om vi säger förståelse för behov då? Förståelse för att män har en högre sexdrift och att kvinnan man lever med ekler har en sexuell relation med bör försöka matcha det. Det ska inte bara vara kvinnans sexuella (icke)behov som är viktigt.
  • Anonym (Tvillingmorsan)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-12-20 06:26:16 följande:
    Ingen har påstått att du måste acceptera ett sexlöst förhållande, men otrohet är ingen lösning. Ett öppet förhållande kan vara det, men funkar inte för alla.

Lusten går upp och ner, även för många män. Men om den försvinner helt förstår jag om det blir problem. Jag kan lova dig att om jag och min man inte hade haft sex på 10 år, skulle vi förmodligen inte vara tillsammans längre. Redan efter något år utan hade det blivit problem.

Sen är inte sex frikopplat från annat i relationen. Hur mår förhållandet i övrigt? Finns känslor kvar? Visar man varandra närhet och ömhet? Intimitet är ju inte bara sex..
Svar på tråden Varför ska kvinnor alltid motsätta sig att män har ett större behov av att få sex?