Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Hur ska man reagera?

Syna honom hårt för att få slut på maktspelet

Fråga honom om han skulle göra slut om du varit otrogen. Han säger troligvis ja.

Fråga honom sen om han tror du varit otrogen. Säger han då ja packar du dina grejer och drar.  Säger han nej säger du bara BRA då vil jag aldrig höra mer om detta.

Det dummaste du kan göra är att fjäska för honom, försöka bevisa, begränsa ditt liv osv.  För det är precis det han vill och dit han vill ha dig.  

• Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2024-12-20 09:31:31 följande:

Syna honom hårt för att få slut på maktspelet

Fråga honom om han skulle göra slut om du varit otrogen. Han säger troligvis ja.

Fråga honom sen om han tror du varit otrogen. Säger han då ja packar du dina grejer och drar.  Säger han nej säger du bara BRA då vil jag aldrig höra mer om detta.

Det dummaste du kan göra är att fjäska för honom, försöka bevisa, begränsa ditt liv osv.  För det är precis det han vill och dit han vill ha dig.  

Byt han mot hon om det passar bättre
  • Anonym (?)
    Shieldman skrev 2024-12-20 15:59:42 följande:

Tack för alla fina och genomtänkta svar allihopa. 

jag tycker kanske inte att det spelar någon roll men om det gör det så är jag man och min sambo är kvinna. 

Jag har tyvärr hamnat i träsket att jag begränsar mig själv och försöker bevisa att jag är oskyldig. Jag undviker vara med på saker där min sambo inte är med. Jag undviker att scrolla igenom typ Instagram och så när hon är i närheten. Jag undviker att svara på meddelanden jag fått från exempelvis mina föräldrar när hon ser. Jag har slagit av notiser i typ var enda app för det kommer alltid kommentarer om min telefon plingar till. 

Jag har verkligen ingenting att dölja. Inte ett smack! Men jag ser ju här när jag skriver detta att mycket handlar om mitt mobiltelefonanvändande. 

Du har sålt dig.  Gilla läget.  
  • Anonym (?)
    Shieldman skrev 2024-12-20 17:08:59 följande:
    Du får mer än gärna utveckla det där. 
    Du jobbar hårt för att bevisa din oskuld och du slutar göra helt normala saker för att blidka henne.  Välj, fortsätt som nu eller sätt emot hårt och var beredd på separation. 
Svar på tråden Hur ska man reagera?