En fråga till män, skulle ni kunna dejta en tjej som är tjock?
Om man vill behålla sin attraktion som kvinna så är vikten nr1.
Om man vill behålla sin attraktion som kvinna så är vikten nr1.
Det roliga är att veta hur arga dessa bittra män är över det faktum att överviktiga kvinnor kan bada i uppmärksamhet, sex och kärlek från skitsnygga män, medan de själva inte ens lyckas få hem någon ens för en kväll hiihiih livet är orättvist eller hur
Jag såg en tråd på fashback där någon lagt ut en bild som i mina ögon är en överviktig kvinna, men nästan alla män tyckte att hon var attraktiv. Bev väldigt förvånad, min bild av övervikt verkar inte vara samma som dagens generationer. Jag är smal, väger 56 kg till 169 cm, det var ju mer vanligt när jag växte upp. Nu verkar övervikt vara det nya smala.
Ja, det kan jag. Om hon kommer med andra bra egenskaper. Jävlar vad en del män startar dessa trådar konstant om just kvinnors vikt. En del har fått det på hjärnan haha
Dessutom är majoriteten av dessa kvinnor frivilligt singlar och skiter i män. Därför dom har lyxen att inte behöva bry sig on utseende och vikt. Och det har dom all rätt göra. Deras kroppar, deras liv. Exakt likadant för män, ingen har med mig göra.
Dom verkar dessutom må bäst, är riktigt glada.En del tycker det är det bästa don gjort i sitt liv, när de gav upp män och bara lever sitt liv som dom vill.
Har sett hur min syster och hennes vänner stressar konstant över sin vikt och utseende. En har ätstörningar.
Dom som vill dejta ser ju mer till sitt utseende
Så dessa kvinnor skiter nog fullständigt i om män vill ha dom eller inte lol. Det är iallafall det jag sett i min omgivning.
Det finns inget skäl att diskutera det enligt ditt sätt att se på det. Så vad gör du i en tråd du inte tycker är värt att diskutera i?
Absolut bara hon har störa bröst och tajt fitta.
Ni som likställer en smal kropp med hälsa, hur ser ni på smala rökare? De är inte hrlt ivanligt att röka f.a motverka viktuppgång
Alla är fria att ha de preferenser de vill. Men att ha väldigt stora och bestämda idéer om just utseende är i min bok en riskfaktor för att få leva ensam eftersom man inte vill lära känna människan som grund för kärlek och attraktion, utan ser en vacker kvinna som en möbel eller accessoar typ. Smarta och vackra kvinnor genomskådar sådan skit.
Grunden för ett lyckligt förhållande är bättre grundad i ömsesidig förståelse, respekt, likartad humor, värderingar och intressen etc etc. Om jag blir intresserad av en kille intellektuellt och mentalt så blir han även sexuellt intressant.
Så till er olyckliga, ensamma, bittra, incelkillar som tror att ni behöver landa "den snyggaste tjejen" för att bevisa något för er själva och andra - tänk om. Det som verkligen väcker andras avund och respekt är de som har en relation med någon som utstrålar genuin kärlek, par som tar hand om varandra, stöttar varandra och är varandras komplement - dessutom blir man lycklig själv. Men å andra sidan, är man så ytlig som ni så kommer det aldrig hända, så lika bra att ni fortsätter som ni gör och besparar vettiga tjejer bekymret.
Att ha utseendemässiga preferenser är inte detsamma som att vara ytligt fixerad vid skönhet, liksom att ha preferenser i fråga om arbete/utbildning/driv inte är detsamma som att vara en gold digger eller liknande. Det handlar om proportionerna.
För egen del attraheras jag inte av tjocka kvinnor. Om jag vore singel och hade någon supercharmig bekant som kanske var intresserad hade jag inte helt uteslutit det även om hon var tjock, men det är ett klart minus och om hon var väldigt tjock hade det förmodligen inte gått att känna så mycket attraktion och det är viktigt för mig och gissningsvis för de flesta att uppleva viss fysisk attraktion, i synnerhet i början av en relation.
Ja precis det låter som att du pratar om en ny byrå du ska köpa. Det kan ju vara så att du är porrskadad och aldrig har varit kär och därför är du fast i det här barnsliga och deppiga sättet att resonera. Du gör dig själv en otjänst, men möjligen är det lika bra i ditt fall. Du verkar inte direkt vara boyfriendmaterial för att prata incelspråk.
Jag har också kroppspreferenser, till exempel gillar jag inte killar med breda höfter, små händer eller som är för smala eller för gymmade - dvs jag skulle inte spana in dem. MEN träffade jag en soulmate som jag klickade med på alla plan så skulle det inte vara en dealbreaker. Dealbreakern blir väl vid så grav övervikt att det blir ett rörelsehinder och att man inte kan leva normalt.
Ja du svarar väl nu från ditt andra konto.