Inlägg från: Anonym (Snubben är...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snubben är...)

Relationstips

Han är tydligt attraherad av dig, samt gillar dig som en vän utöver det, men han vill samtidigt träffa någon att skaffa barn med. Så han undviker dig för att han vet att han kommer falla stenhårt om ni faktiskt börjar träffas, och om han gör det kommer han samtidigt ge upp om att bli pappa. 

Så han måste undvika dig men vill ha kvar en viss kontakt för att han även uppskattar den vänskapliga biten.

• Anonym (Snubben är...)
    Anonym (Jul i a) skrev 2024-12-22 19:32:39 följande:
    Hm intressant?så kan det ju också vara. Har misstänkt det i vissa fall. Men tänkt att det var av samma orsak som jag ibland varit så mot män..

Har du själv varit med om att du känt så för en kvinna och agerat på det här viset som ts är med om?
    Inte riktigt men påminner om vad jag borde ha gjort istället för att slösa med en mycket yngre kvinnas tid.  
  • Anonym (Snubben är...)
    Anonym (?) skrev 2024-12-22 22:36:21 följande:
    Menar du att du slösade en yngre kvinnas tid för att du visste från början att ni inte delade samma livsmål? Eller menar du att du slösade din tid på en yngre kvinna fast du hellre hade önskat att du gick för kvinnan som du undvek för att du var rädd att du skulle falla stenhårt?
    Jag slösade hennes tid bara för att jag var kär, kåt och självisk. Jag är för gammal för fler barn (Småbarn i sena 40? Efter 50? Nej tack) så hon sa ok då men då skaffar vi inte barn. Så då fick jag rätt stora skuldkänslor. Skall den här unga tjejen ge upp barn och ett bra liv för en gammal snuskgubbe som inte ens har pengar? Så jag tvingade mig att göra slut. Det var rätt beslut för hon har man (i hennes egen ålder) och barn idag. 

Men hade jag inte vart så gubbsjuk av mig så hade jag inte slösat 5 år av hennes tid. Det hade kunnat undvikas om jag inte hade inlett något från första början.     
Svar på tråden Relationstips