Inlägg från: Anonym (JJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JJ)

Ni med små bröst…

Vilken konstig tråd .. Mår du bättre av att kvinnor med små bröst känner sig okvinnliga?

Jag har iförsej sillisar som jag fixade första gången efter första barnet men ammar och är höggravid också , H-kupa ungefär har jag nu (75H, 75I i en annan BH), Du måste ju känna dig väldigt okvinnlig som bara har D/E-kupa? Har svårt att föreställa mig hur det skulle vara :) 

Eller så förstår man att man kan vara kvinnlig oavsett storlek på brösten, många tycker förresten att rumpa är viktigare nu . Dessutom är brösten som oftast förändras väldigt mycket genom livet med viktuppgång , viktnedgång, P-piller , graviditet, amning. Är man missnöjd kan man ju göra något åt det men ganska ofta när man gör det t.ex efter amning har det ju inte bara med storleken att göra. Och eftersom det är så pass lätt att göra något åt om man skulle vilja kan vi nog anta att de som har mindre bröst oftast är nöjda, tråkigt för dig som säkert hade hoppats att de avundas dina som är strax över medel   :) 

• Anonym (JJ)
    Anonym (suck) skrev 2024-12-25 22:17:16 följande:

Men det handlar ju om proportioner. Små petit tjejer har små bröst. Feta stora kvinnor har feta stora pattar...

Ja alltså ofta blir ju brösten ganska mycket större om man går upp i vikt och mindre om man går ner, det är ju så det funkar. Har sett tjejer som har gått från typ A-B till D-kupa eller större och tvärtom bara av att gå upp eller ner i vikt.
Svar på tråden Ni med små bröst…