• Anonym (???)

Det här med fingrar i analen

Efter drygt 20 år långt äktenskap har jag ny partner
    Han är väldigt intresserad av analt
    Analsex har jag sagt nej till
    Men fingrar?
    Han vill både in i mig och att jag ska in i honom
    Jag kan tänka mig att prova men tänker då på det här med bajs..
    Är det meningen att man ska spola tarmen först?
    Eller räknar man med att kunna få lite på fingret
    Eller får man ens det?
    Heeelt oerfaren i detta

• Svar på tråden Det här med fingrar i analen
  • Melerad ögonfärg

Ha, lite skit under naglarna får du nog räkna med! Men ni kan ju ha lite våtservetter bredvid sängen så löser det sig. Lycka till!

• Anonym (Kille)

Ni är ju i det hålet o grejar då får man räkna med det tyvärr. Men vet man att man ska in o greja där så kan man se till o vara ren i analen

• Anonym (Justinianus)

Om du är orolig för det kan du be honom spola tarmen innan ni har sex. Det finns särskilda gummitutor att beställa från sexsajter. Jag har provat själv och det funkar utmärkt. Man suger upp varmt vatten, för försiktigt in pipen där bak och klämmer ut vattnet. Sen rinner det ut och bakvägen är ren. 

Sen får man inte vara alltför äckelmagad, det är ju i tarmen man leker. Jag vande mig när jag hade småbarn som sket blöjorna fulla ibland. 

Jag älskar att få ett finger där bak, med glidmedel helst. Jag är känsligare där än på ollonet. 

• Anonym (XX)

Du kan köpa vinylhandskar och använda med glidmedel på honom. Så slipper du lukta illa om handen efteråt samt få saker under naglarna som du inte vill ha.
    Så bara drar man av handsken, vänder den ut och in för att hålla inne ev. smuts och lägger ifrån sig den innan man fortsätter med andra lekar. Smidigt och rent.

I övrigt är det klart att rekommendera att ha tömt magen ordentligt innan man ger sig på analt, och/eller äta väldigt lite dygnet innan. Så länge personen inte har lös mage så brukar det inte bli överraskningar. Du kan ta på handske i duschen, föra upp ett finger och inspektera dig själv innan som lite förspel. Använd alltid glid.

Att hålla på och skölja en massa i tid och otid irriterar slemhinnan i tarmen och kan leda till problem om det görs för ofta.

• användarnamn08

Gå på toa innan så är det troligen inget som stör om ni vill utforska, kör mkt glid och njut och det är riktigt skönt oxå utan att köra in fingret.

• Anonym (Nej!)

Jag skulle inte gilla om min man ville ha analsex. Är det för att det är mera trångt än det normala stället? Duger inte det? 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Nej!) skrev 2024-12-29 04:00:05 följande:

Jag skulle inte gilla om min man ville ha analsex. Är det för att det är mera trångt än det normala stället? Duger inte det? 

Ja det är en helt annan känsla. Kramar om kuken väldigt skönt. + känns snuskigare o härligt 
  • Freddie K

Jag älskar att få ett finger i rumpan. Speciellt om hon suger av mig samtidigt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-29 07:58:15 följande:
    Ja det är en helt annan känsla. Kramar om kuken väldigt skönt. + känns snuskigare o härligt 
    Jag tror framförallt att det känns snuskigare som man går igång på.
  • Anonym (???)
    Freddie K skrev 2024-12-29 08:01:09 följande:

Jag älskar att få ett finger i rumpan. Speciellt om hon suger av mig samtidigt.

Precis det Han vill
Svar på tråden Det här med fingrar i analen