• Anonym (Ledsen)

Blir ledsen

Min pojkvän har åkt iväg och självklart så förstår jag att han är upptagen men glömmer man verkligen bort sin flickvän, bara för man rest bort? Hela dagen har gått utan ett svar och jag känner mig totalt bortglömd :( och vi alla vet ju hur frekvent folk håller i sina mobiler idag.

• Svar på tråden Blir ledsen
  • Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-29 03:25:45 följande:
    Jag ser ju mönster på att något är konstigt. Är han iväg med vänner/kusiner så brukar han skriva. Börjar tro att han är iväg med någon tjej.
    Dåså. Då litar du inte på att ni är ihop. Då är det dags.
    Det vet du.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Hur länge har ni varit tillsammans? Är det seriöst?

Låter jättekonstigt att inte ens ringa flickvännen för att säga godnatt.

• Anonym (Ledsen)

Fortfarande inget.

• McIris
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-29 10:13:07 följande:

Fortfarande inget.

Jag förstår dig helt. Är någon tillräckligt kär så vill den ju ha kontakt. Och antingen är han inte tillräckligt intresserad eller så är han såhär. Du måste fråga. 

Är ni unga? Vill du ha en sån här relation? Oavsett skäl måste du fråga dig hur du vill.

• Anonym (Ledsen)
    McIris skrev 2024-12-29 10:19:50 följande:

Jag förstår dig helt. Är någon tillräckligt kär så vill den ju ha kontakt. Och antingen är han inte tillräckligt intresserad eller så är han såhär. Du måste fråga. 

Är ni unga? Vill du ha en sån här relation? Oavsett skäl måste du fråga dig hur du vill.

Annars är han inte så här. Det är nu när han är iväg han ignorerar mig.
  • McIris
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-29 10:22:16 följande:
    Annars är han inte så här. Det är nu när han är iväg han ignorerar mig.
    Alltid när han är iväg eller bara nu?
  • Anonym (Ledsen)
    McIris skrev 2024-12-29 10:28:23 följande:
    Alltid när han är iväg eller bara nu?
    Det är första gången han är iväg under vårt förhållande. Jag är ignorerad sedan 15:00 igår.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Hur långt förhållande? Är det seriöst? 

• Ectea

Har du skrivit igen?
    Jag skulle, om det i vanliga fall är så att ni hörs mycket,  skriva och fråga om nått hänt och att du är orolig 

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Jag menar såhär.
    Om ni bara har träffats ett par veckor eller nåt så finns nog inte hans tankar på dig så mycket nu. D tänker han att "äh, messar vid tillfälle och hör av mig när jag kommer hem".

Men har ni ett långvarigt seriöst förhållande skulle jag fundera på om han försöker lämna dog.

Svar på tråden Blir ledsen