Rädd att lämna honom
Hej, jag är påväg att lämna mitt 3 åriga förhållande, men är livrädd att jag gör fel beslut.
Under hela vårt förhållande har jag blivit dåligt behandlad, har jag insett först nu. Vi har alltid bråkat mycket, men jag har alltid tänkt att jag överreagerar mycket, (för att han säger att jag gör det)
Ända sedan början av vårat förhållande har an inte visar påriktit intresse på de plan jag skulle velat. Började med att jag skulle flytta inn i hans lägenhet och jag fråga om han kunde städa upp i lägenheten före jag flyttade in, så jag och mina saker skulle få rum. Men det gjorde han ej. Från början har han också aldrig våga visa för vänner å bekanta att te.x krama/pussa/hålla handen på mig. I 3 års tid har jag ALLTID städat/tvättat/diskat. Påpekat varje vecka men svarat är alltid samma "jag ska bättra mig".. Men inget händer. Istället när jag tycker han skall göra nåt blir jag kallad fittkärring, hushållerska. Han kan från ingen stans visa fulfinger och tycker jag överreagerar när jag blir ledsen. Han kastar saker, ropar medsamma jag ber om nåt. Flera gånger också sakt vi kan vel skaffa en thilänsk tjej om du inte vill städa.. Vad skall jag göra? Känns som allt är mitt fel