• Fru November

Tips på att få Nutrilett att smaka godare

BLÄ vad det är äckligt, jag började i morses , nu får allt fuskande vara bra, jag köpte en förpackning igår och tänkte att det går nog bra, men jag höll på att kräkas på en gång

Jag har nutrilett skogsbär. den ska ju vara bland de godaste,
    ♥♥Längtar bebis♥♥
  • Svar på tråden Tips på att få Nutrilett att smaka godare
  • Linda 24

Den godaste nutriletten är choklad tycker jag nog, men visst är det smaklöst många gånger.
    Tror att det är välling som dom har bytt namn på .
    Chokladen kan man hälla kaffe i också vilket gör att man kan dricka den lite lättare (starkt kaffe rekommenderas, gärna espresso).

Annars är det bara att ta ett djupt andetag och dricka fort, här kommer alla ölhävningstävlingar till nytta .
    Det värsta är att sitta och smutta på den för då får man bara pinas i onödan.

• Kejo

Jag har ett tips, byt till Herbalife

Annars kan du ju prova att blanda i mosade frukter eller bär. Blåbär och jordgubbar är ju supergott. Frysta bär är inte så dyra, men se till att de är osockrade.
    Eller blanda i aningens lite Fun light eller annan lightdryck.
    Yougurt kan man ju mixa med också för en roligare konsistens.

Vet inte hur rent du vill köra, det påverkar ju vad du kan blanda med.

• Cuthalion

1 del Nutrilett 9 delar socker eller glass?

Smakat en gång och sade sedan aldrig mer. Har dock hört att chokladsmaken skall vara bäst. Tror på Linda 24:s tips om att hälla i sig det illa kvickt.

• Fru November

Köpte cholkad på vägen hem och det var mycket godare, men som sagt så är det nog bäst att hälla i sig fort

♥♥Längtar bebis♥♥
  • Julienne

Är det bara jag som faktiskt tycker Nutrilett Choklad är riktigt god? Har inga problem alls att dricka den en hel vecka.

• Kejo

Jag förstår inte varför du prompt ska dricka det rysliga Nutrilett när Herbalife (och andra sorter också antagligen) faktiskt skulle kunna klassas som smaskigt. Bara en tanke liksom...

• Fru November

Det är ju lättare att få tag på nutrilett.
    Kan ju vara en grej

♥♥Längtar bebis♥♥
  • HannaAugustsson

Jag klarar inte heller av nutrilett så jag provade en annan sort Naturdiet.. Den rekommenderar jag...

• Julienne

När jag körde en kur i höstas testade jag Naturdiets bars och jämförde med Nutriletts;

Naturdiets var stenhårda och smakade grynigt. Visst, alla av Nutriletts bars smakar inte gott men de var i alla fall inte hårda.

• MTE

NaturDiets färdiga drycker är goda. Speciellt choklad. Finns choklad-vanilj-jordgubb-cappocino.
    Bara att stoppa i sugröret och dricka.
    NaturDiets pulverform smakar vidrigt, inte alls som deras färdiga.

• Desse

Hej Fru november !!!!
    Du skit i Nutriellet !!! Jag lovar dig att du kommer gå upp det du har gått ner lika fort. Jag rekommenderar dig istället att gå in på nätet och söka på Cambridgekuren. Det är också soppor. De är utprovade av överviktsenheten i på Karolinska sjukhuset. När du äter dessa så får du i dig alla näringsämnen du behöver och jag lovar dig att du är inte ens hungrig. Jag har också testat nutrilett tidigare men det här är inte jämförbart. Du är mätt glad och pigg det är sådan skillnad. Sist när jag åt cambridge åt jag i tre veckor det märktes sådan enorm skillnad på hår hud och naglar jämfört när man äter vanlig mat. Det måste verkligen krylla av näringsämnen i dessa soppor. En annan fördel med Cambridge är att du inte behöver välja en ända smak att äta utan du kan variera mellan ett tiotal olika smaker så du behöver inte tröttna. Det finns både matsoppar och milkshake, du kan äta varma och kalla. Dessutom kan du smaksätta dem lite efter eget tycket och smak. Vad sägs om en vanlijshake en varm sommardag. Eller en varm grönsakssoppa en kall vinterkväll. Eller varför inte ersätta frukostkaffet med en cappucino som du spetsar lite med kaffe. Det är värt att prova. Jag rekomenderar varmt. Dessutom är det lätt att hålla vikten efteråt. Jag har gått ner 14 kilo och jag har hållt mig ett år nu. Men nu håller jag på att ta de sista 7 kg också. Jag har en kompis som gått ner 28 kg och han har hållt vikten i två år nu. Du får stöd och hjälp av en konsulent under viktnedgången om du vill, annars kör du på själv. Lycka till med att bli smal till våren !!!!! kram Desse

• Cuthalion

I sådana fall finsn ju Viktväktarna också där man äter vanlig mat men lär sig hur man skall äta och hur mycket och varför så slipper man allt vad gäller pulver, soppor, krämer etc

• dollyboop

hejsan prova färdiga naturdiet...jättegoda..lyvka till

• Desse

Hej igen !!!
    Jag personligen skulle hellre ge mig på gi metoden eller expressens viktklubb än viktväktarna. Viktväktarna har ju en metod tväremot alla andra viktreduceringsplaner. Alla andra skär ner på kolhydraterna men det gör inte viktväktarna. Men nu har vi kommit ifrån din fråga fullständigt tror jag !!! Vad du en väljer så önskar jag dig lycka till !!! Kram Desse

Svar på tråden Tips på att få Nutrilett att smaka godare