Har lyft detta med systern nu. Hon försvarar sig med att det bara är en tjejgrej och att de alltid gjort så. Att hennes man är en ?tråkig excellnörd? som bara är intresserad av sitt IT-företag. Hon känner sig frustrerad och vill ha ett bättre samliv. Hon har pratat och skrikit på sin man men inget händer säger hon. Han ignorerar henne. Jag tipsade henne om att då skiljer man sig. Då blev hon ledsen och började gråta. Tror de har äktenskapsförord.. En annan sak jag fick veta och blev otroligt upprörd över är att hon berättade att min fru visat inspelningar jag och min fru gjort från förr. Hon tycker att det var inte farligt utan gulligt och kul. Jag orkar inte ha mer drama. Hon får hålla på då. Hon hänger alltid hos oss känns det som så de är två mot en typ. Känns i bland som min fru bara förstår henne och inte mig. Bara pratar positivt om henne. ? Hon är så omtänksam och rolig? ?Är väl kul att ha två flamsiga sötisar i huset?? Bla bla. Jag försöker att vara borta så mycket som möjligt. Jakt, träna och kolla sport nere i källaren helst. Känns som man hade två jobbiga tonårssystrar. Trakasserar de inte mig så ska det provas kläder och smink. Badas bubbelpool och dricka vin eller kolla serier. Jag vill bilda familj med min fru men det känns som att det inte räcker med oss två. Tänker att parterapi är sista utvägen innan jag ger upp.