Kör VLCD med mig start 2/1
Jag hoppar gärna in här!
Är på dag 2 idag, kör ren Vlcd med 5 shakes om dagen. Vill gå ner 30 mamma/gravid och sambokilon.
Har gjort denna resa förut och gick ner 30kg på knappt 4 månader.
Heja er!! 😄
Jag hoppar gärna in här!
Är på dag 2 idag, kör ren Vlcd med 5 shakes om dagen. Vill gå ner 30 mamma/gravid och sambokilon.
Har gjort denna resa förut och gick ner 30kg på knappt 4 månader.
Heja er!! 😄
Vad roligt!! Hoppas att vi kan följas åt och peppa varandra då!
Det känns bra, lite trött och huvudvärk men vet ju att det kommer ge med sig snart. Jag kommer inom den närmsta tiden inte att träna något mer än att ta promenader. Har småbarn och har svårt att få tiden att räcka till för träning, men har köpt hem ett gåband som jag kommer använda. Ska satsa på 10k steg om dagen åtminstone.
Hur mår du? och kommer du träna nånting? :)
Minns inte heller, var bra många år sen här också 😂 men efter 5 dagar borde det börja vända! Hoppas då på det för huvudvärken idag har inte varit rolig.
Vad skönt! nej jag tror inte heller det, lägger ingen press på träning alls. är nöjd nu bara jag fixar att hålla mig till shakesen 😂 Ja jag håller med om det haha! hade inte heller barn förra gången
Ja men precis :)
Första dagen avklarad! Känns så härligt att jag klarade det. Nu ska jag bara bocka av dag för dag!
Godmorgon, nu behöver jag bara skriva av mig lite?
Jag har nu kört ren kur i 2v och dag 3 idag. Första veckan gick jag ner 4kg och andra veckan 1kg. jag hade såklart hoppats på lite mer vecka 2 men 5kg på två veckor är ju superbra. Det vet jag.
Jag hade inte varit på toaletten ordentligt andra veckan men det gav med sig igår så jag ställde mig med stora förhoppningar på vågen imorse och hade då lagt på mig 9hg.
Jag vet logiskt att man ska se det på det stora hela, vikten kan variera beroende på vätska etc men det kändes ändå tungt. Särskilt eftersom jag börjar se fram emot att äta mat nu. Längtar efter grönsaker, att få tugga ordentligt och lite andra smaker.
Jag ska fortsätta denna vecka på 100% ren kur men det är inte helt en dans på rosor det här?
Grymt jobbat!! förstår att det kan kännas tufft. inför mens/vid ägglossning så fick jag + ibland pga vätska, sen från en dag till den andra var det borta och vikten visade minus igen.
heja dig!
Det har gått bra! Känns så skönt att det är dags 4 nu! Motivationen växer ju för varje dag man klarar. Jag har kört helt ren kur förutom kaffe med mjölk då. Jag har funderat på typ cola zero. Som innehåller näst intill 0 kalorier. Kan det vara dåligt för dieten? Menar tror du man kommer ur ketos då? Eller är det värsta som kan hända att det triggar sockersug? Ska nog undvika men ändå hade fundering. Hur går det själv idag? Kör du på?