Kör VLCD med mig start 2/1
Tänker också att jag inte måste till gymmet utan kan lika gärna vara promenad med vagnen.
Tänker också att jag inte måste till gymmet utan kan lika gärna vara promenad med vagnen.
Minns inte heller, var bra många år sen här också 😂 men efter 5 dagar borde det börja vända! Hoppas då på det för huvudvärken idag har inte varit rolig.
Vad skönt! nej jag tror inte heller det, lägger ingen press på träning alls. är nöjd nu bara jag fixar att hålla mig till shakesen 😂 Ja jag håller med om det haha! hade inte heller barn förra gången
Ja men precis :)
Första dagen avklarad! Känns så härligt att jag klarade det. Nu ska jag bara bocka av dag för dag!
Hej, jag har inte hört av mig här. Jag har haft det kämpigt både med dieten och annat. Har bara gått ner 2,5kg och velat mellan att lägga ner helt eller att gå över 100 shakes. Men jag vill helst inte visa barnen att jag inte äter. Jag vill vara en hälsosam förebil, både genom att ta tag i min övervikt men inte genom att ge det för stor vikt eller visa dem att det är hälsosamt att strunta i att äta.
Jag har inte riktight landat i att sluta eller gå 100, så jag stretar på. Faller dit och reser mig igen. Och egentligen så är 2,5 kg sedan nyår helt ok.
Det kan få vara en viktminskning tråd? Måste inte vara vlcd :)
Min beställning från apotea kom idag. Nutrilett shake vanilla, som jag gillar bäst sen vill jag ha varm soppa på kvällen. Va lite trött på chicken noodle så beställde sparris soppa från modifast. Den var god. Kan rekommendera. Lite väl salt för den känsliga men annars smakrik. Hahah på denna diet kallar man pulversoppa för "jättegod".
Godmorgon, nu behöver jag bara skriva av mig lite?
Jag har nu kört ren kur i 2v och dag 3 idag. Första veckan gick jag ner 4kg och andra veckan 1kg. jag hade såklart hoppats på lite mer vecka 2 men 5kg på två veckor är ju superbra. Det vet jag.
Jag hade inte varit på toaletten ordentligt andra veckan men det gav med sig igår så jag ställde mig med stora förhoppningar på vågen imorse och hade då lagt på mig 9hg.
Jag vet logiskt att man ska se det på det stora hela, vikten kan variera beroende på vätska etc men det kändes ändå tungt. Särskilt eftersom jag börjar se fram emot att äta mat nu. Längtar efter grönsaker, att få tugga ordentligt och lite andra smaker.
Jag ska fortsätta denna vecka på 100% ren kur men det är inte helt en dans på rosor det här?
Det har gått bra! Känns så skönt att det är dags 4 nu! Motivationen växer ju för varje dag man klarar. Jag har kört helt ren kur förutom kaffe med mjölk då. Jag har funderat på typ cola zero. Som innehåller näst intill 0 kalorier. Kan det vara dåligt för dieten? Menar tror du man kommer ur ketos då? Eller är det värsta som kan hända att det triggar sockersug? Ska nog undvika men ändå hade fundering. Hur går det själv idag? Kör du på?