Inlägg från: Anonym (Kvinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnan)

Relationer värdelöst för män.

Kan inte svara för alla här. Men kan svara på vad jag erbjuder min karl och som jag vet att han uppskattar:

- regelbundet sex
    - ömhet i form av pussar, kli i hans hår/nacke/rygg med mina långa naglar, massage osv
    - ordentlig och lagad mat
    - en kvinnlig energi som är något helt annat än det hans polare kan erbjuda honom
    - någon som vill att han på riktigt ska bli en bättre version av sig själv
    - ett syfte och något att göra då han har en roll/en funktion att fylla i mitt liv

Det finns säkert mer. Men kommer inte på mer just nu. 

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Renko.) skrev 2025-01-01 04:11:04 följande:
    Och den dagen du drar?
    Dom gångerna som jag har tagit upp saker som jag inte varit nöjd med i hans beteende, handlingar, eller i vår relation som helhet, så har han hittills ändrat på det och bättrat sig. Eller åtminstone försökt göra det så gott han kunnat. Och jag likaså.

För att jag ska dra så skulle han behöva bli mindre lyhörd och mer ego/obstinat. Men om den dagen kommer så tror jag inte att han har känslor för mig heller. Män som är seriösa med sin kvinna beter sig inte så, utan dom försöker vara tillmötesgående på alla plan. 
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (japp) skrev 2025-01-01 12:36:10 följande:

Ja men så är det. Kvinnor ställer alltid en massa orimliga krav. Visst kan det vara mysigt att umgås och mysa med en härlig kvinna men när min nuvarande relation tar slut så ska jag nog vara ensam och satsa på nåt ONS lite då och då. Blir ekonomisk fördelaktigt och behöver inte lägga tid på en massa onödigt tjafs.

Eller så har du inte hittat en kvinna som är kompatibel med dig än. Eller så är du för "bufflig" och vägrar ändra på dig. 

Jag tror inte en sekund på att män föredrar ons/kk framför en riktig relation. Men många män vill inte göra jobbet som krävs för att ha en lång relation med en bra kvinna helt enkelt. 

Många män har även kusligt låga krav på en kvinna, vilket resulterar i den ena dåliga relationen efter den andra. Det kan ni inte klandra kvinnorna för.
Svar på tråden Relationer värdelöst för män.