nannylovisa skrev 2025-01-10 12:04:53 följande:
ja men precis! Tror det med. Jag kände mig inte alls gravid den här gången, jämfört med hur mkt ?gravid? jag kände mig redan innan plusset när jag väntade sonen. Så jag blev inte förvånad när jag började blöda.
Blödningen kom ca en vecka efter att mensen skulle kommit i vanliga fall. nu är jag på cd 14, brukar vanligtvis ha ägglossning på dag 17-18 men nu idag så steg tempen så verkar eventuellt som jag redan ägglossat igår då. Isåfall har jag ägglossat tidigare än någonsin.
Men om man utgår från hur min cykel skulle ha varit om jag aldrig blivit gravid förra cykeln över huvud taget så skulle jag haft ägglossning nu för någon dag sedan. Intressant om det blev så isåfall. Alltså att jag ägglossade 17/18 dagar efter BIM förra månaden och inte efter när jag började blöda av missfallet?
Nä jag tror mycket att om man lyssnar på kroppen så vet man♥️ Vi kvinnor är väldigt intuitiva om vi vill vara de!
sedärja! du får vänta och se till imorgon hur tempen beter sig 😊 Var den nere på sitt lägsta i förrgår?
Hmmm Jaaa det är en bra fundering! kanske?! fortsatte du tempa när du plussade?