Inlägg från: Haringenfantasinuheller |Visa alla inlägg
  • Haringenfantasinuheller

BF september 2025

Hej. Jag hoppar in här. Plussade den 23/12, jag är i v5 (4+3) och bf 8 sep. Om allt går bra så är det här fjärde barnet och jag blir 35. Jag är uppsvälld och har en kula just nu. Illamående, ömma bröst som bara den och trött.

Hur mår ni? Hur gamla är ni? Har ni barn sen innan?

Sanso skrev 2025-01-05 19:26:45 följande:
    Jag mår bra! illamående ibland men annars bra. Du menar att du ser på din mage att den är svullen nu alltså? Det är mitt andra barn och jag är lite i chock över att jag inte kan dra in magen i vecka 5!! Var ska detta sluta haha. Jag är 31 år. 
    Hahaha ja det är så jag menar. Den blir liksom uppsvälld och spänd. Från att mina arbetsbyxor passade när vi gick på julledigt så måste jag nu ha en hårsnodd i dom. 

Våra kroppar verkar väldigt laddade inför detta hahaha.
    Ebba921 skrev 2025-01-05 20:06:23 följande:

Hoppar också in här 😊 Kul att läsa om er andra, trodde knappt jag skulle kunna joina en sån här grupp.

Tog ett tidigt test 27/12 som visade ?Inte Gravid? så väntade på min mens som inte kom. Testade igen 3/1 och då var det positivt. Testade även ytterligare med några tester och alla visade Gravid så livet vände snabbt 😅 

Jag är 32 och det är mitt första barn. Bf borde vara runt 10/9. Mest märkbara med graviditeten är att jag har molvärk till och från och börjar känna mig trött vissa delar av dagen. Har även konstig smak emellanåt, allt från att det smakar besk/konstigt till att jag inte känner smaker som tidigare. 

Är däremot nervös över att något ska hända på vägen och hoppas att embryot utvecklas som det ska. Hur hanterar ni det? 

Så spännande! Det är mitt fjärde och min fästmans första. Den 10sep är min första född :D Jag har nog aldrig varit så orolig att något ska hända som jag är nu. Kanske för att jag känner att detta är den sista. Men jag försöker att tänka att kroppen inte hade stött bort något som är friskt och välmående. Sen försöker jag tänka att jag inte kan göra så mycket åt det ändå utan försöker mest njuta ändå.
    Enlite sladdis skrev 2025-01-10 08:45:02 följande:

Känns som min lycka blev kort. Babyplans och cb testen ökar fint. Men får inga utslag på gravidkollens "vanliga" Och nu var det ljusrosa flytningar:/ bara ställa in sig på ett missfall till då. Fick ett förra månaden också. Hoppas det inte kommer mer blod idag 

Håller tummarna för att det inte är ett missfall. Hur mår du? ❤️
Svar på tråden BF september 2025