BF september 2025
Plussade 5/1 på ÄL+11 med beräknad födsel runt 15/9.
Detta är första barnet för mig och min man, vi är 37 och 32. Jag blev gravid i augusti men det slutade i ett rätt traumatiskt MA i slutet av oktober.
Har testat varje dag sen jag fick plus pga oro men nu tror jag att det skapar mer ångest än det hjälper så ska försöka sluta! Ringde BM idag för att skriva in mig och började nästan gråta när jag beskrev min oro och pratade om förra missfallet..
Har inte jättemycket symptom men känner hur det stretar i livmodern regelbundet under dagarna, har fått lite metallsmak i munnen och jättetydliga blodådror på brösten/armarna.
Jag har bokat privat ultraljud 29/1 i Sthlm och kommer vara 7+2 så hoppas på att se ett tickande hjärta då. Funderar även på att boka privat blodprov för att se så HCG ökar. Är det någon som gjort det?
Jag var hos gyn idag och de hittade ingen hinnesäck utan bara en förtjockad slemhinna(?) men jag skulle få ta ett nytt blodprov på torsdag för att se om Hcg rört på sig. De sa att det mest troligt är ett missfall på gång men att det finns specialfall där det ändå gått bra. Så vi får se.