Inlägg från: Enlite sladdis |Visa alla inlägg
  • Enlite sladdis

BF september 2025

Åh vågar ansluta mig hör nu. Igår em fick jag svagt på babyplans testa tidigt och idag är det starkare.  Känns helt galet då det var såå nära att vi missade äl pga en resa. 

Känns också konstigt att man han få veta det så tidigt nu. Var inte lika vanligt med sådana här test tror jag förr.  Mitt test från graviditetskollen är fortfarande blankt🙃

Detta blir mitt fjärde barn och sambons andra. Båda vi kände oss helt färdiga med barn tills vi träffades. Mina barn är dock äldre så får se vad dom säger om detta🙈 min äldsta kommer inte bli glad.

• Enlite sladdis

Känns som min lycka blev kort. Babyplans och cb testen ökar fint. Men får inga utslag på gravidkollens "vanliga" Och nu var det ljusrosa flytningar:/ bara ställa in sig på ett missfall till då. Fick ett förra månaden också. Hoppas det inte kommer mer blod idag 

• Enlite sladdis
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-01-10 17:58:02 följande:
    Håller tummarna för att det inte är ett missfall. Hur mår du? ❤️
    Inte kommit något mer sedan imorse. Symptomen är kvar och testen ökar . Så bara hålla tummarna. 

Finns inget ställe här att boka in ett tidigt vul heller:/
  • Enlite sladdis

Hur mår ni alla? Dagarna segar sig fortfarande fram. Det negativa med att jag fick positiva test så tidigt. Är idag i 4+2 bara. Tog ett till test idag och nu är alla streck starka men de går att få starkare!

Mina symtom kommer och går. Vissa dagar mår jag hur bra som helst och vissa dagar sämre. Idag började jag dessutom nytt jobb. Väldigt läskigt i allt detta!

• Enlite sladdis
    coccinella skrev 2025-01-20 16:26:27 följande:

åh jag vill också vara med här! Jag plussade för en vecka sedan, senaste mensen 17/12 och är nu 4+6. BF blir 23. September om allt går bra. Så kul att följa er andra här! Vi har två missfall i bagaget så jag hoppas SÅ att det går vägen denna gång. Är det någon här som har testat med de digitala testen varje vecka för att se om det hoppar upp från 1-2 till 2-3 etc? Jag tog ett digitalt som visade 1-2 den 14., så jag funderar på ta ett till imorgon för att förhoppningsvis se 2-3. Eller gör man sig själv bara mer galen/orolig med sånt?

Hej! Vad kul!  Jag har bf 21/9. Jag tog ett digitalt idag och fick +3. Men vet att hade den visar 1-2 hade jag blivit jätteoroöig. Så den är på gott och ont. Har säkert tagit 25 tester sedan jag fick första svaga strecket
  • Enlite sladdis
    Vallmo93 skrev 2025-01-25 08:04:38 följande:

Hej alla, jag får hoppa ur här och hålla tummarna för er fina resa framöver!

På VULet igår kunde man inte se något i livmodern, och blev remitterad till Gynakuten. Misstänkt utomkveds så nu blir det utredning för det. ❤️

Vad tråkigt att läsa. Vilken v är du i? Jag går också utredning hos gyn just nu🥲 är så påfrestande  psykiskt
  • Enlite sladdis
    Vallmo93 skrev 2025-01-25 08:23:14 följande:

Åh vad tråkigt, hoppas det hår bra för dig! 

Jag var 6+5 igår så då borde man definitivt ha sett något i livmodern. Har ganska bra koll på ÄL och senaste sexet jag hade - den kan inte vara senarelagd 😞

Vilken vecka är du? Är det utredning för utomkveds också? ❤️

Ja det är också utredning för det. Här ser de dock en hinnsäck men den är tom och konstig form. Var dock bara i 5+3 då. Hcg steg bara från 4000-5300.;/

Så tråkigt att läsa ♥️
Svar på tråden BF september 2025