Inlägg från: SmulanKnits |Visa alla inlägg
  • SmulanKnits

BF september 2025

Hoppar in här med! Jag plussade i tisdags och kan knappt tro det själv, jag trodde mensen hade kommit men sen slutade den och jag blev misstänksam. Jag är 30, detta är min första graviditet och jag är så glad! 

Nu har jag smält nyheten och ska ta mig i kragen och ringa till barnmorskan och få en tid. :) 

Enligt Flo är jag 5+3 och har BF 23 september. 

• SmulanKnits

Jag fick tid för inskrivning och ultraljud den 20/3, är inte det rätt sent? Hur är det i era regioner? 

Jag vet inte hur jag ska stå ut 😅 jag kommer vara i v 13+3 vid det laget. 

• SmulanKnits
    Sanso skrev 2025-01-25 19:02:25 följande:
    Tycker det låter jättesent?! I min region har man två inskrivningssamtal plus första trimester-ultraljud innan vecka 14. Dom beklagade att jag fick en sen första inskrivning då det inte fanns tid hos min barnmorska före vecka 6+3. Så jag tycker det låter väldigt sent 😮

Jag har ett digitalt inskrivningsmöte nästa vecka när jag är i vecka 6+4. Så det kanske inte är så sent ändå?

Tycker det är så jobbigt att behöva vänta, jag är rätt ängslig över att det inte ska gå vägen. Jag har tagit en ett par extra graviditetstester bara för att få bekräftat att strecket fortfarande är kvar. 🥺

Svar på tråden BF september 2025