Inlägg från: Sanso |Visa alla inlägg
  • Sanso

BF september 2025

Jag har skapat en FB-grupp nu för bf september 2025! Skriv ett privat meddelande till mig så får ni länken. Gruppen är hemlig så bara de med länk kan se den 😃

• Sanso
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-01-03 18:23:02 följande:

Hej. Jag hoppar in här. Plussade den 23/12, jag är i v5 (4+3) och bf 8 sep. Om allt går bra så är det här fjärde barnet och jag blir 35. Jag är uppsvälld och har en kula just nu. Illamående, ömma bröst som bara den och trött.

Hur mår ni? Hur gamla är ni? Har ni barn sen innan?

Jag mår bra! illamående ibland men annars bra. Du menar att du ser på din mage att den är svullen nu alltså? Det är mitt andra barn och jag är lite i chock över att jag inte kan dra in magen i vecka 5!! Var ska detta sluta haha. Jag är 31 år. 
  • Sanso
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-01-06 15:56:15 följande:
    Hahaha ja det är så jag menar. Den blir liksom uppsvälld och spänd. Från att mina arbetsbyxor passade när vi gick på julledigt så måste jag nu ha en hårsnodd i dom. 

Våra kroppar verkar väldigt laddade inför detta hahaha.
    Hahah åh. Jag jobbar jobba på onsdag, kommer garanterat behöva hårsnodd jag med. Helt galet att det ens är möjligt såhär tidigt ju!! 
  • Sanso

Hörni, det finns en hemlig facebookgrupp för alla med Bf september 2025. Skicka ett privat meddelande till mig så skickar jag länken. Ingen ser att man går med i gruppen, den är helt dold. Kul om vi blir fler, min förra graviditet var det så roligt att följa varandra fram till bebis 😃

• Sanso
    Ithinkimpreg1 skrev 2025-01-15 19:21:51 följande:

Hejsan alliho! 

Bf 29 sep här ifall det håller sig. Är dock lite orolig pga mina otroligA svaga teste. men men

finns det kanske någon fb-grupp för oss?

Det finns en fb-grupp, skicka ett meddelande till mig så skickar jag länken Skrattande
  • Sanso
    SmulanKnits skrev 2025-01-25 18:31:24 följande:

Jag fick tid för inskrivning och ultraljud den 20/3, är inte det rätt sent? Hur är det i era regioner? 

Jag vet inte hur jag ska stå ut 😅 jag kommer vara i v 13+3 vid det laget. 

Tycker det låter jättesent?! I min region har man två inskrivningssamtal plus första trimester-ultraljud innan vecka 14. Dom beklagade att jag fick en sen första inskrivning då det inte fanns tid hos min barnmorska före vecka 6+3. Så jag tycker det låter väldigt sent 😮
  • Sanso
    Anonym (1995) skrev 2025-01-26 09:27:48 följande:

är ny här men tyckte det var lite roligt att följa/vara med i en grupp där alla har bf samma månad 😊 

jag är gravid och beräknad bf är den 22/23 september 🥰 
    har tidigare haft ma, så en del oro finns men försöker bara luta mig tillbaka och ändå glädjas av graviditeten.

såg att det pratades om en facebookgrupp tidigare i tråden är det något man hade kunnat få vara med i? 

Hej! Om du inte redan gjort det så skicka ett meddelande till mig så skickar jag länken till gruppen ☺️
  • Sanso

Ni som vill vara med i Facebookgruppen - skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv så skickar jag länken! 😃

Svar på tråden BF september 2025