BF september 2025
Hej hej!
Ny medlem här.
Jag plussade 20 januari och är nu i v 13 (12+4). Är min första graviditet och är så så så förväntansfull och nervös. Har Kub på måndag och kan inte bärga mig!
Hej hej!
Ny medlem här.
Jag plussade 20 januari och är nu i v 13 (12+4). Är min första graviditet och är så så så förväntansfull och nervös. Har Kub på måndag och kan inte bärga mig!
Hej!
ååh, ja det stämmer. Har också bf 19/9 (i alla fall hittills, haha).
Skönt att ni fått göra kub, längtar så så mycket till måndag som sagt. känns ju typ som att man bara går runt och mår dåligt med illamående utan att veta om man faktiskt är gravid, haha. Så ska bli så spännande att se lilla bebisen.
tack!!
Gjorde första ultraljudet nu, en liten krabat som rörde sig för fullt och hjärtat slog! Hon berättade att man såg väldigt tydligt. är tydligen i vecka 12+0 och inte 13+4 som jag trodde vilket är jobbigt att behöva backa bak banden, men skönt att allt såg ut som det skulle.
Får fortfarande gå på medicinerna men känner mig inte konstant illamående som förut. Nästa ultraljud är 29 april 🥰
Skönt att alla gick bra!
Är en annan lättnad nu när man vet att det faktiskt finns en levande bebis där inne. 
Hur mår alla?☺️
Jag är nu i v 16 (15+0), blev framflyttad 4 dagar på Kub så har numer bf 23/9 ist för 19/9. Har fått ny tid för RUL den 24/4 och längtar så så mycket!
Mitt mående är fortfarande piss. Vissa dagar är bättre än andra men de flesta måltiderna kommer fortfarande upp. (har dessutom gått ner 2 kg från min startvikt, så hoppas på förbättring snart?)